پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:55

استاندارکرمانشاه: هر آنچه در توان دارم برای توسعه استان به کار خواهم گرفت

استاندارکرمانشاه: هر آنچه در توان دارم برای توسعه استان به کار خواهم گرفت

به گزارش سلام پاوه؛ استاندار کرمانشاه صبح شنبه در سفر خود به شهرستان پاوه سوگند یاد کرد که هرآنچه در توان دارد برای توسعه استان و منطقه اورامانات ( شهرستان های پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود) به کار گیرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ استاندار کرمانشاه پس از ادای احترام به مقام […]

81856559-70335328به گزارش سلام پاوه؛ استاندار کرمانشاه صبح شنبه در سفر خود به شهرستان پاوه سوگند یاد کرد که هرآنچه در توان دارد برای توسعه استان و منطقه اورامانات ( شهرستان های پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود) به کار گیرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ استاندار کرمانشاه پس از ادای احترام به مقام شهدا گفت: امنیت امروز منطقه مرهون جان فشانی های شهداست که با رشادت و ایثارگری خود کشور را از لوث وجود منافقان پاک کردند.
رازانی افزود: ما مسئولان هم امروز وظیفه داریم که هر آنچه از دستمان می آید برای توسعه و آبادانی کشور و استان به کار بگیریم.
وی عنوان کرد: من در محضر شهدا سوگند یاد می کنم و عهد می بندم که به همراه مدیران اجرایی استان آنچه در توان داشته باشم برای توسعه منطقه اورامانات و کل استان کرمانشاه به کار گیریم.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مناطق مرزی به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرند، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا با بسیج تمام امکانات روزهای بهتری را برای استان و رفاه مردم رقم بزنیم.
این سومین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به شهرستانهای استان است.
شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

4 پاسخ برای “استاندارکرمانشاه: هر آنچه در توان دارم برای توسعه استان به کار خواهم گرفت

  • سامیان در تاریخ آذر 8, 1394 گفت:

    با سلام
    باز شدن مرز شوشمی بجز برای چند نفر تاجر وعده کمی کارگر هیچ نفعی برای شهرستان ندارد و باعث خرابی جاده وتصادفات بیشتر می شود این چند سال مرز باز بوده چه نفعی برای اکثریت مردم داشته فقط برای شهرستانهای مجاور رونق بازاری داشته وبرای چند نفر پیله ور

  • حاتم حكيمي در تاریخ آذر 7, 1394 گفت:

    با سلام حضور مديريت محترم سايت وكاربران گرامي
    به رسم ميهمان نوازي تشريف فرمايي جناب آقاي رازاني استاندار محترم كرمانشاه به خطه ي هورامان را خير مقدم مي گويم نمي دانم مسئوليت شما در سمت استانداري كرمانشاه تا چه زماني خواهد بودتا بتوانيد به اين وعدهاي خودتان عمل كنيد جناب اقاي استاندار به انسانيت قسم اين مردم شايستگي ولياقتشان خيلي بالاتر از آن چيزي است كه عده اي از مسولان تصور مي كنند از شروع انقلاب تا به امروز خيلي از مسولان رده ي بالاي نظام به ديار ما سفر كرده اند خيلي وعده و وعيد شنيده ايم ولي كمتر عمل ديده ايم از زماني كه ما كودكي بوده ايم تا به امروز وضعيت خيابان هاي شهر پاوه تغيير چنداني نكرده زماني در پاوه به جز تعداد انگشت شماري خودرو كه آن هم مربوط به ادارات بودند همين خيابان ها را داشتيم وحالا كه اين همه خودرو اضافه شده ومعضل بزرگي براي مردم و مسافراني شده كه وارد پاوه مي شوند خيابان هاي ما هيچ تغييري نكرده..جوانان ما با وجود اتمام درسشان و فارغ التحصيلي شان و اتمام خدمت سربازي هيچ گونه زمينه اي براي جذبشان فراهم نشده (تازگي ها خيلي از جوانان به طرف اروپا براي امرار معاش و رهايي از بيكاري مهاجرت مي كنند) خيلي از جوانان ما به علت بي كاري و نبود مسكن وشغل ودر آمد قادر نيستند ازدواج كنند و سن ازدواج خيلي بالا رفته .چرا شهر كوچكي همانند پاوه انواع مواد مخدر به طريق سهل وآسان تهيه مي شود و جوانان و خانواده هايي هم گرفتار اين معضل شده اند. مردم مرز نشين ما نه كارخانه اي دارند و نه دامداري و باغ داري و كشاورزي پررونقي چرا براي يك دروازه ي مرزي با عراق كه آن هم امنيت كامل دارد و تاكنون شاهد نا امني در آن نبوديم اين همه سخت گيري مي كنند به راستي مردم ما مشكلات خيلي زيادي دارند شايد خودتان بيشتر اشراف داشته باشيد كشور ما كشور فقيري نيست براي حل مشكلات مردم راه چاره ي بسياري است كه بالاخره بايد از يك جايي شروع كنيد تا براي مردم ما ملموس باشد واز اين فشار زندگي و مشكلات اقتصادي رهايي پيداكنند.
    براي همه ي عزيزاني كه دلسوز اين مردم هستند آرزوي عزت وسربلندي دارم

  • برزان و در تاریخ آذر 7, 1394 گفت:

    استاندار گرامی به شهر شهید پروره پاوه خوش آمدی به عنوان رزمنده دفاع مقدس خواهشمندم کلمه شهر گردشگری یا هزار ماسوله از روی دوش ما برداشت شود آن چشمه بل که از دست رفت نبود امکانات رفاهی در مناطق بکر دلانی وآن و وضعیت بهداشتی آب وفاضلاب خانقاه وآن بوی گنده در مسیر شمشیر وآن وقهوه خانه قلیانی و……..،، وساخت ساز غیر قانونی در باغات گ

  • همشهری در تاریخ آذر 7, 1394 گفت:

    با سلام خدمت همشهرهای عزیزم خدا بزرگ است همه چه درست می شود به نظر من استاندار خوب ودلسوزی داریم . واحساس مسئولیت می کنند .شکرخدا.