پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:50

استاندار کرمانشاه: بیمارستان پاوه تابستان 95 به بهره برداری می رسد

استاندار کرمانشاه: بیمارستان پاوه تابستان 95 به بهره برداری می رسد

به گزارش سلام پاوه؛ استاندار کرمانشاه اعلام کرد که بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان پاوه تابستان سال 95 به بهره برداری می رسد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ اسدالله رازنی روز شنبه در سفر خود به پاوه از طرح بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان که 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد. براساس اعلام […]

81856715-70334599به گزارش سلام پاوه؛ استاندار کرمانشاه اعلام کرد که بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان پاوه تابستان سال 95 به بهره برداری می رسد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ اسدالله رازنی روز شنبه در سفر خود به پاوه از طرح بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان که 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
براساس اعلام مقامات محلی این طرح در زمینی به مساحت هشت هزار و 529 متر مربع احداث شده و در سال جاری20 میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده و برای تکمیل به 140 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
استاندار کرمانشاه همچنین از طرح آب رسانی به شهرستان پاوه از چشمه هانی کوان بازدید کرد.
این طرح که شامل چهار ایستگاه پمپاژ آب به طول 14 کیلومتر خط انتقال آب است 450 میلیارد ریال بودجه برای به بهره برداری رسیدن نیاز دارد.

یک پاسخ برای “استاندار کرمانشاه: بیمارستان پاوه تابستان 95 به بهره برداری می رسد

  • فاروق خسروی در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    سلام من گمان می کنم که این هم یکی از حرف های الکی استاندارانن قبلی و همچنین الکیتر آقای رازانی باشه او گفته دارم میام پاوه حالا که میرم پاوه یه حرف برای گفتن داشته باشم در صورتی امکان بهره برداری از بیمارستان پاوه هست که تمامی عزیزان و دست اندر کاران جیبهایشان پر شده و آروق زده باشند تا یه چیزی برای اطمام کار بیمارستان باقی بماند و بشود کار بیمارستان را تمام کرد مه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟