ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:27

گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه برگزار شد

گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان؛ بسیجیان شهرستان پاوه روز پنجشنبه حماسه شکوه و استقامت را به نمایش گذاشتند. به گزارش خبرنگار ایرنا در سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) گردهمایی بزرگ بسیجیان پاوه با حضور مسئولان و بسیجیان این شهرستان در سرسرای امام خمینی (ره) باشکوه خاصی برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان؛ بسیجیان شهرستان پاوه روز پنجشنبه حماسه شکوه و استقامت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) گردهمایی بزرگ بسیجیان پاوه با حضور مسئولان و بسیجیان این شهرستان در سرسرای امام خمینی (ره) باشکوه خاصی برگزار شد.مراسم هفته بسیج

در این مراسم یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: ایمان راسخ، اعتقاد به باورهای دینی، صبر و استقامت در حفظ و تقویت ارزشها و رهبری از مهمترین شاخصه ها و ویژگی های بسیجیان است.

سردار مراد حسنی با بیان اینکه آثار و برکات وجود بسیج امروز در خاورمیانه و حتی جهان مشهود و ملموس است افزود: حضور دو ساعته رهبر دومین قدرت بزرگ جهان در محضر مقام معظم رهبری در نهایت ادب و احترام، نتیجه صبر و استقامت و فداکاری و ایثار بسیجیان در عرصه های مختلف است.

وی به موفقیت های متعدد بدست آمده برای کشورمان در زمینه های مختلف علمی، نظامی، پزشکی، فناوری وهسته ای اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها در حالی بدست آمده است که کشور اسلامی ما هشت سال درگیر یک جنگ یک طرفه و تمام عیار، ترور، توطئه و ترفند و 36 سردار حسینیسال تحریم ظالمانه بوده است.

سردار حسنی افزود: با این وجود دستاوردهای بدست آمده طی 36 سال هرگز قابل مقایسه با 2500 سال حکومت ستم شاهی نیست.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مهمترین رسالت و وظیفه بسیج و آحاد ملت در این برهه هوشیاری وافزایش بصیرت است؛ گفت: اگر غفلت کنیم دشمن از مجاری مختلف از جمله اقتصادی درصدد نفوذ به کشور و اجرای ترفند های خود است.

وی اظهار کرد: امریکا و نوکرانش بطور کامل دریافته اند که اتحاد مسلمانان یعنی مرگ سلطه و مرگ رژیم صهیونیستی لذا به هر ترفندی سعی دارند که از این اتحاد جلوگیری کنند که نمونه بارز آن ایجاد گروهک تروریستی داعش است که امروز دامن خودشان را بدجوری گرفته است.سرهنگ بهشتی راد

وی تصریح کرد: نظام سلطه امروز به این نتیجه رسیده است حل بحرانهای جهان از جمله بحران کنونی خاورمیانه که دست ساخته خودشان است و برای آنها دردسرساز شده فقط با مشارکت جمهوری اسلامی ایران قابل حل است و این هم از برکات بسیج و هدایت گری و ارشاد علما و روحانیت و در رأس همه اینها درایت و حکمت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

در ابتدای این مراسم سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه با تبریک هفته بسیج به بیانات مهم و راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان بسیج سراسر کشور اشاره کرد و با مهم برشمردن این بیانات گفت: فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل الخطاب برای همه آحاد جامعه و بخصوص بسیجیان است.

در این مراسم چند برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی نیز اجرا شد و در ادامه حاضرین با حضور بر مزار شهدای شهرستان ضمن غبارروبی وعطرافشانی قبور مطهر شهدا با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت 640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.