پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:50

فرماندار پاوه اعلام کرد: درخواست عراق برای تامین برق حلبچه از ایران

فرماندار پاوه اعلام کرد: درخواست عراق برای تامین برق حلبچه از ایران

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه اعلام کرد: مسئولان عراقی برای تامین برق استان حلبچه اقلیم کردستان از جمهوری اسلامی ایران کمک خواسته اند. پرویز ایده پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کشور عراق برای تامین برق استان تازه تاسیس حلبچه درخواست خود را به این فرمانداری ارسال کرده است. […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه اعلام کرد: مسئولان عراقی برای تامین برق استان حلبچه اقلیم کردستان از جمهوری اسلامی ایران کمک خواسته اند.

پرویز ایده پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کشور عراق برای تامین برق استان تازه تاسیس حلبچه درخواست خود را به این فرمانداری ارسال کرده نشست-فرماندار-پاوه-با-استاندار-حلبچهاست.

وی اظهار کرد: براساس مکاتباتی که با ما انجام شده است مسئولان عراقی به دنبال کمک گرفتن از ایران برای تامین گاز نیز هستند اما تاکنون بیشترین درخواست ها برای تامین برق بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان پاوه با استان تازه تاسیس حلبچه 84 کیلومتر مرز مشترک دارد گفت: آنها به دنبال استفاده از پتانسیل های ایران برای پیشرفت کشور خود هستند و ما نیز به دنبال کمک به آنها می باشیم.

فرماندار پاوه با بیان اینکه درخواست کمک عراقی ها برای تامین برق به تازگی به فرمانداری این شهرستان ارسال شده است گفت: مردم استان حلبچه معمولا برق خود را از طریق ژنراتورها تامین می کنند.

3 پاسخ برای “فرماندار پاوه اعلام کرد: درخواست عراق برای تامین برق حلبچه از ایران

  • پيله ور در تاریخ آذر 5, 1394 گفت:

    درود بر شما جناب شفيعي
    اين خواسته خواسته تمام شهرستان است

  • همشهری در تاریخ آذر 5, 1394 گفت:

    با عرض سلام خدمت آقای فرماندار ، خوب هرچه سریعتر اقدام کنید ، تا انشالله کارهای مرز هم روبرا شود ،واین جوانان ما هم امیداور شوند.با تشکر از قدم خیر خواهتان.

  • بهروز شفيعي در تاریخ آذر 5, 1394 گفت:

    خدمت استاد بزرگ جناب فرماندار بزرگوار عرض سلام و ادب دارم.
    اگر حلبچه اي ها بدنبال توسعه و پيشرفت استان و شهرشان هستند چرا ما نباشيم ؟از ما امكانات ميخواهند بايد امكانات بدهند ، امتياز ميخواهند بايستي امتياز بدهند . عاجزانه استدعا دارم در قبال امتيازاتي كه داده مي شود مسئله بازگشايي مرزها را بعنوان حداقل امتياز ممكنه قابل اخذ از طرف مقابل را مطرح فرماييد. اوضاع اقتصادي منطقه بسيار وخيم است و اين به مصلحت نيست.
    گر چه مطمئنم قبل از نوشته اين حقير جنابعالي اين موارد را مطرح فرموده ايد!!!!