ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 10:25

دو خبرکوتاه از شهرستان پاوه

دو خبرکوتاه از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : خانواده های شهدای فرهنگی پاوه تجلیل شدند /افتتاح پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج. خانواده های شهدای فرهنگی پاوه تجلیل شدند به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز دوشنبه طی مراسمی از خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان پاوه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار پاوه در […]

به گزارش سلام پاوه : خانواده های شهدای فرهنگی پاوه تجلیل شدند /افتتاح پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج.

خانواده های شهدای فرهنگی پاوه تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز دوشنبه طی مراسمی از خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان پاوه تجلیل شد.تجلیل از خانواده های فرهنگی شهدای پاوه

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار پاوه در این مراسم گفت: بسیج درس شجاعت، شهامت و فداکاری را در مدرسه هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی آموزش داد.

پرویز ایده پور بسیج را یک تفکر، باور و آموزه فرهنگی، دینی و اخلاقی دانست که با یک استراتژی خاص تمامی معادلات نظامی، فرهنگی و حتی اقتصادی را در جهان به هم ریخت و امروز با اقتدار در عرصه جنگ نرم حافظ و پاسدار ارزشهای دینی، اخلاقی و فرهنگی کشور است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه بسیج یکی بودن؛ انسجام ملی و وحدت و یکدلی را در جامعه نهادینه کرد، گفت: امروز به برکت تفکر بسیجی جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

ایده پور با تکریم خانواده های معظم شهدا گفت: به برکت خون شهیدان است که امروز قدرتهای جهانی در مقابل اراده و اقتدار ملت ایران سر تعظیم فرود آوردند و ملت ایران را تکریم می کنند، لذا تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه آحاد جامعه است.

در پایان از خانواده های معزز 19 شهید فرهنگی شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

شهرستان پاوه با تقدیم 640 شهید، 875 جانباز و 29 آزاده سرافراز دین خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده است.

افتتاح پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پروژه آبرسانی به روستای میوان از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه روز سه شنبه افتتاح شد.پروژه آبرسانی به میوان

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در مراسم افتتاح این طرح با گرامیداشت هفته بسیج گفت: طرح آبرسانی به روستای میوان توسط بسیج سازندگی این ناحیه اجرا شده است.

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: برای اجرای این طرح که شامل احداث مخزن 50 متر مکعبی، تجهیز ایستگاه پمپاژ، حوضچه جمع آوری، فنس کشی و تأمین برق ایستگاه می باشد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه 850 میلیون ریال هزینه کرده است.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه با گرامیداشت هفته بسیج از زحمات و تلاشهای بیدریغ بسیج سازندگی در راستای عمران و آبادانی روستاها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای سال آینده بتوانیم از ظرفیت های قدرتمند بسیج سازندگی در اجرای طرحهای عمرانی در روستا بهره ببریم.

روستای میوان از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه می باشد که 50 خانوار جمعیت دارد.

پروژه آبرسانی به میوان

یک پاسخ برای “دو خبرکوتاه از شهرستان پاوه

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1394 گفت:

    این همه شهید دادیم و وضعیتمون شهرمون اینه واقعا جای تاسف داره …