پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:50

مسیر ارتباطی پاوه – مریوان بازگشایی شد

مسیر ارتباطی پاوه – مریوان بازگشایی شد

به گزارش سلام پاوه : مسیر ارتباطی پاوه به مریوان در گردنه “تته” دیروز بازگشایی شد . به گزارش خبرنگار کُردپرس ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه ضمن اعلام این خبر گفت : این محور ارتباطی که از روزها پیش به دلیل بارش های سنگین برف و باران در شهرستان پاوه مسدود شده بود […]

به گزارش سلام پاوه : مسیر ارتباطی پاوه به مریوان در گردنه “تته” دیروز بازگشایی شد .
به گزارش خبرنگار کُردپرس ،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه ضمن اعلام این خبر گفت : این محور ارتباطی که از روزها پیش به دلیل بارش های سنگین بارشبرف و باران در شهرستان پاوه مسدود شده بود دیروز با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد.
ابراهیم شهریاری گفت : این راه ارتباطی که در اثر بارش 2 متری برف مسدود شده بود، بازگشایی گردیده و هم اکنون عبور خودروها در این مسیر با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی گفت : این محور به دلیل ریزش کوه ناشی از بارش شدید باران ، 6 آبان ماه نیز بسته شد و پس از تلاشهای ماموران راهداری بازگشایی شد .
گفتنی است همه ساله، با ورود سامانه بارشهای مختلف بویژه بارش برف در فصل سرما، محور ارتباطی پاوه – مریوان در گردنه “تته” چند هفته بسته می شود .

2 پاسخ برای “مسیر ارتباطی پاوه – مریوان بازگشایی شد

  • پژمان حمیدی در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    ای کاش باز نمیشد در بعضی جاهاش که به زور یه ماشین رد میشه بخصوص دو پیچ پایینتر از قهوه خانه تته تازه اگر هم شانس بیاری وماشین از روبروت بیاد که هیچی یا باز نکنید و خدا وکیلی درست وحسابی من خودم امروز تا دزلی رفتم موقع برگشت چندبار ممکن بود ماشینم به پایین پرت شه تا دیر نشده این چند تا پیچ رو درو حسابی برفروبی کنید که خدایی نکرده اتفاقی واسه کسی نیوفته جاده هجیج هم به لطف ابگیری سد بسته شد

  • مسیری در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    زنجیر چرخ چه برف کجا 40سانت برف دو متر برف کجا با بیل بیلدوزر جمع کرده شده 2متر