پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:04

باغات میرآباد را دریابیم / کم لطفی مسئولین، نگرانی شهروندان از وضعیت

باغات میرآباد را دریابیم / کم لطفی مسئولین، نگرانی شهروندان از وضعیت

به گزارش سلام پاوه : تخریب راههای مواصلاتی به  باغهای زیبای میرآباد پاوه ، شکستگی لوله های آب و هدر رفتن آب  و عدم توجه مسئولین نگرانی شهروندان و باغداران این منطقه از شهر پاوه را در پی داشته است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در پی گذراندن چندین ماه تحمل ساعات طولانی […]

به گزارش سلام پاوه : تخریب راههای مواصلاتی به  باغهای زیبای میرآباد پاوه ، شکستگی لوله های آب و هدر رفتن آب  و عدم توجه مسئولین نگرانی شهروندان و باغداران این منطقه از شهر پاوه را در پی داشته است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در پی گذراندن چندین ماه تحمل ساعات طولانی قطعی آب و جیربندی آن و بحران کم آبی بارش های اخیر این رحمت الهی شامل میرابادحالمان شد و سفرهای زیر زمینی ابمان را پر کرد.

اما این بارش های طولانی و شدید باعث بروز مشکلاتی هم شد. مشکلاتی که براحتی با همکاری و توجه مسئولین مربوطه قابل حل بوده اما متاسفانه تا به این لحظه چنین نشده است .

یکی از این مشکلات خرابی راه باغات میراباد بود که به دلیل زه کشی نامناسب، اب ناودان خانه های خیابان آرمگاه و محله میرآباد به این منطقه جاری شده و باعث تخریب 90درصدی راه این باغات شده است.

با وجود سپری شدن مدت نسبتا طولانی از این رخ داد و گزارش ان به مسئولین ذی ربط اقداماتی که برای رفع این خرابی ها  انجام گرفت سطحی بوده و مشکل همچنان باقی است که امید می رود شورای اسلامی شهر پاوه و شهردار محترم پیگیر این موضوع شوند چون این تخریب ها به دلیل سرازیر شدن آبهای ناشی از ناودان و کوچه و خیابان آرمگاه و محله مذکور بوده است .

از دیگر مشکل مهم اتفاق افتاده در این منطقه شکستگی لوله های آب در این مسیرها میباشد که این امر نیز با وجود گزارشات پی در پی به مسئولین مربوطه اداره آبفای شهری پاوه نادیده گرفته شده است و هنوز پس از 16 روز از شکستگی این لوله ها هیچ مسئولی پیگیر وضعیت نشده است و برای رفع آن هیچ گونه اقدامی انجام نشده است و آب این سرمایه ارزشمند که حتما تا به امروز با وجود این کم آبی و جیره بندی همه به ارزش واقعی آن پی برده ایم همچنان در حال هدر رفتن است.

امیدواریم مسئولین محترم بخشدار محترم مرکزی ، شورا و شهرداری ، ابفای شهری و … که به نوعی می توانند این مشکلات را رفع و رجوع کنند پیگیر وضعیت شوند و سریعا قبل از بارش مجدد  این مشکلات را حل و فصل نمایند این خبرگزاری تا حصول نتیجه کما کان پیگیر موضوع می باشد .

مهندس مرادی در تماس با سلام پاوه اظهار داشت : در این مسیر شکستگی لوله ای وجود ندارد و فقط یک لوله بود که آن را درست کردیم و شیرفلکه آب این منطقه بسته شده است و هیچ آبی در این مسیر جاری نیست و فقط ما منتظر اقدامات دیگر مسئولین مربوطه برای ساماندهی مسیر و این راههای تخریب شده هستیم تا اداره آبفای شهری نیز لوله های خود را بپوشاند.

میراباد

میراباد

7 پاسخ برای “باغات میرآباد را دریابیم / کم لطفی مسئولین، نگرانی شهروندان از وضعیت

  • milan در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    بهترین تنبیه برای کسانی که از آب پشت کنتر استفاده می کنند رسوا کردن آن هاست .

  • سامیان در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    اقای کاظمی اگر شما ناظر این کار بودید چرا گزارش ندادید در ضمن مالکان این باغات چند سال پیش هزینه زیادی برای این کنتور آب کشیدند علاوه بر این در جاههای دیگر خیلی از امکانات از جمله گاز و آب وغیره را داده اند در ضمن میراباد مخصوص مالکان باغ نیست بلکه مسیری گردشگری برای اهالی شهرستان می باشد که لازم است شهرداری وارگانهای دیگرراههای این باغات را تعمیر وبازسازی کنند

    • کاظمی در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

      با سلام خدمت آقای سامیان
      برادر گرامی اولا : اگه نظر بنده را خوب مطالعه میکردید و فقط دو خط اولش را نمی خواندید متوجه میشدید که بنده عرض کردم فردای همان روز این خبر را به طریقی به ریس اداره آب رساندم
      ثانیا: در هیچ جای دنیا به یک باغ کنتور آب شهری داده نمیشود . میشه یکی از این خیلی جاها را نام ببرید تا ما هم بدانیم ؟ البه جایی بغیر از پاوه ! در ضمن کسی که نگفت که مفت این کنتورها را دریافت کرده اند بحث اصلا سر هزینه یا اینکه از پشت کنتور آب دزدیده میشود نیست بحث بنده سر این بود که از اساس دادن کنتور آب شهری به باغ خلاف قوانین تمام کره زمین است !
      ثالثا : مسیر گردشگری ؟؟؟؟!!! باغهای میراوا مسیر گردشگری هستند !!! مگر کسی جرات دارد از یک صد متری باغ کسی عبور کند تا چه رسد به اینکه به داخل باغ کسی برود و گردشگری کند !
      محض اطلاع به جایی مسیر گردشگری می گویند که برای عموم آزاد باشد و براحتی در هر نقطه هرکس بخواهد بشیند آیا خود شما راضی هستید مردم برای گردشگری داخل باغتان بریزند ؟
      پس بهتر است بفرمایید میراوا تفریحگاه شخصی است نه گردشگاه عمومی !

  • amin در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    جناب محترم مدیریت ابفای شهرستان پاوه
    لطفا خوب به عکس ها نگاه کنید !!!!!
    از قیامت خود شرم کنید و ایمان داشته باشید که حق الناس رهایتان نخواهد کرد .
    شما چگونه بدون بازرسی عملکرد شرکت های پیمانکار یا اداری خود را تایید کرده اید ؟!!!!

    آیا می دانید که چند سانتی متر در زیر و بالای یک لوله ( اعم از لوله آب یا فاضلاب ) باید لایه محافظ ( شن یا خاک نرمه قرار داشته باشد ) … ؟!!!

    من یکی که از حق خودم در قیامت از شما نمی گذرم . شاید آن فقیر و مستمند و … دیگران بگذرند .
    خواستم اطلاع رسانی کرده باشم .!!!!!!

    صرفا جهت اطلاع و حسابرسی قیامت !!!! (در صورت وجدان بیدار شدن شما )

  • کاظمی در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    تا جایی که من میدونم کم آبی شهر پاوه یکی از مقصرناش همین باغداران میراوا هستن
    آخه کجای دنیا دیدید که به یک باغ خارج از شهر کنتور آب شهری داده بشه ؟؟؟؟
    حالا کاش واقعا از کنتور به درستی استفاده میشد به خدا قسم من خودم شاهد عینی بوده ام که یکی از باغدارن میراوا از پشت کنتور لوله کشیده بود و باغش را با آب مجانی سراب هولی آبیاری میکرد و به قول خودش میگفت دایم این آب باز است وقتی من معترض شدم و گفتم این کار دزدی ست ایشون گفتن فکر می کنید فقط من این کارو کردم خیلی های دیگه هم همین کارو انجام دادن . بنده فردای همان روز به طریقی این خبر را به اداره اب و فاضلاب رساندم تا جلویش را بگیرند اما بعد از یک ماه که به همان باغ مراجعت کردم دیدم که کما فی سابق مشغول آبیاری رایگان میباشند !!!
    درد ما یکی دوتا نیست
    تورو خدا استخدام چند نفر برای شناسایی این افراد چقدر هزینه میبرد اصلا چرا باید به باغ کنتور آب شهری داده شود ؟؟؟؟
    البته سو استفاده فقط در مورد آب نیست بلکه در مورد برق و گاز هم رایج است من نمیدانم شناسایی این افراد در این شهر کوچک چقدر زمان میبرد
    مردم روزی چهار ساعت آب دارند آنوقت در میراوا طرف با آب هولی که از پشت کنتور گرفته شده است در حال سبزی کاری و گوجه کاری است و به کار خود میبالد و با افتخار از این زرنگی دم میزند هرچند حتی اگر از پشت کنتور استفاده نشود از اساس کار اشتباه است اصلا دادن امتیاز آب به باغ اشتباه محض است
    فلان کس هومال است همسایه هست نمیشود چیزی گفت ……. همین حرفها جلوی پیشرفت شهر مارا گرفته و سالهاست در جا میزنیم و چه بسا عقب گرد هم داشتیم

  • امید در تاریخ آذر 1, 1394 گفت:

    مدیر ابفای پاوه فقط میتواند کارمندانش را ارام کند و بخشدار محترم هم بسیار تلاش کرد ولی کو گوش شنوا

  • یاسر در تاریخ آذر 1, 1394 گفت:

    آبفای شهری و کارمندانش از جمله بی خیال ترین ادارات شهرمان نسبت به وضعیت مردم می باشند .