س 28 فروردین 1403 ساعت 14:19

نمایشگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در باینگان برگزار شد

نمایشگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در باینگان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه :نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیادبه همت آموزش و پرورش منطقه باینگان و واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در خلال بازدید از نمایشگاه مستوفی ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه باینگان آثار وعواقب مواد مخدر واهمیت هوشیاری در برابر آن […]

به گزارش سلام پاوه :نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیادبه همت آموزش و پرورش منطقه باینگان و واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان پاوه برگزار شد.نمایشگاه پیشگیری باینگان

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در خلال بازدید از نمایشگاه مستوفی ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه باینگان آثار وعواقب مواد مخدر واهمیت هوشیاری در برابر آن را برای دانش آموزان تشریح نمود.

سروان مرادی فرمانده پاسگاه انتظامی باینگان نیز با تاکید براینکه تاثیر پذیری این گونه نمایشگاه ها بر روی جوانان بر مراتب بیشتر از توجیه کلامی میباشد. ابراز امیدواری کرد که این اقدامات تداوم داشته باشد.
عین الدین رحمانی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش باینگان از بانیان این نمایشگاه نیز با مهم خواندن تاثیرات مثبت  برپایی چنین نمایشگاههای در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد بخصوص برای دانش آموزان ابراز امیدواری نمود که نتیجه چنین برنامه هایی برای دانش آموزان مفید واقع شود.
وی همچنین اظهار داشت در این نمایشگاه 25 نقاشی و 22 لوح آموزشی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پروش با موضوع آسیبهای اجتماعی و بخصوص اعتیاد در قالب نمایشگاه ارائه شده اند.

 

نمایشگاه پیشگیری باینگان
نمایشگاه پیشگیری باینگان3
نمایشگاه پیشگیری باینگان2
نمایشگاه پیشگیری باینگان1
نمایشگاه پیشگیری باینگان