ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:28

فینالیست های لیگ فوتسال پاوه مشخص شدند

فینالیست های لیگ فوتسال پاوه مشخص شدند

به گزارش سلام پاوه : تیم های شمشیر و شرکت تعاونی آب بران دشه به فینال مسابقات فوتسال لیگ شهرستان پاوه جام شهدای اورامانات راه یافتند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ادامه مسابقات فوتسال لیگ شهرستان پاوه ، مرحله نیمه نهایی این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن حجاب برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : تیم های شمشیر و شرکت تعاونی آب بران دشه به فینال مسابقات فوتسال لیگ شهرستان پاوه جام شهدای اورامانات راه یافتند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ادامه مسابقات فوتسال لیگ شهرستان پاوه ، مرحله نیمه نهایی این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن حجابلیگ فوتسال پاوه برگزار شد .
اولین مسابقه مرحله نیمه نهایی بین تیم های دهیاری سریاس و شمشیر بود ، این مسابقه در وقت های قانونی با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید ولی در وقت های اضافه تیم شمشیر موفق شد یک گل به ثمر برساند و با نتیجه چهار بر سه پیروز مسابقه شود و به فینال این دوره از ماسبقات راه یابد.

در دیگر مسابقه نیمه نهاییدو تیم  شرکت تعاونی آب بران دشه و شهدای نوریاب به مصاف هم رفتند. که این مسابقه نیز به وقت اضافه کشیده شد تا دیگر تیم فینالیست این مسابقات در وقت های اضافه مشخص شود .

دو تیم در وقت قانونی سه بر سه مساوی بودند که در وقت های اضافه این تیم آبران دشه بود که موفق شد سه گل به حریف خود بزند و با نتیجه شش بر چهار ضمن کسب پیروزی دومین تیم فینالیست این مسابقات و حریف تیم شمشیر در فینال شود .

شایان ذکر است فینال این مسابقات در جمعه هفته آینده در سالن حجاب برگزار می گردد و باید منتظر ماند تا قهرمان این مسابقات از بین تیم های شمشیر یا دشه مشخص شود.

3 پاسخ برای “فینالیست های لیگ فوتسال پاوه مشخص شدند

  • کریمیان در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    خسته نباشید و خداقوت به فوتبالیست های دشه.
    امیدوارم بتوانند شایستگی های خود را با قهرمانی در این جام بیشتر اثبات کنند.
    موفق باشید

  • مهرداد در تاریخ آبان 30, 1394 گفت:

    کوره سلام پی دشه ی

  • شهروند در تاریخ آبان 30, 1394 گفت:

    چرا این همه وقت تلف میکنن؟جمعه ی هفته ی اینده چرا؟