پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:53

گفتگوی کوتاه سلام پاوه با کارآفرین موفق شهرستان آقای دانا محمدی

گفتگوی کوتاه سلام پاوه با کارآفرین موفق شهرستان آقای دانا محمدی

به گزارش سلام پاوه : کارآفرین موفق شهرستان در گفتگو با سلام پاوه  خدمت به مردم و اشتغال جوانان اهداف تاسیس شرکت کاوشان طب رهیار بوده اند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : خلاقیت امروزه یک پدیده ذهنی است و فردی خلاق است که ایده‌ی جدیدی داشته باشد و به دنبال روش های جدیدی برای […]

به گزارش سلام پاوه : کارآفرین موفق شهرستان در گفتگو با سلام پاوه  خدمت به مردم و اشتغال جوانان اهداف تاسیس شرکت کاوشان طب رهیار بوده اند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : خلاقیت امروزه یک پدیده ذهنی است و فردی خلاق است که ایده‌ی جدیدی داشته باشد و به دنبال روش های جدیدی برای هر موضوع است و فرد خلاق همواره به دنبال راه تازه ای برای حل یک مشکل است شاید ایده های متنوع و متفاوت از ذهن و فکر دیگران باشد. دانا محمدی

اصولا به اصطلاح امروزی کارآفرین تمایل به آنچه که وی انجام می‌دهد، هست. این عشق است که آنها را حفظ می‌کند و ترک کار را برایشان دشوار؛ و این عشق به محصول و خدمات است که آنها را بسیار موفق در ارائه کارشان می‌کند.

کارآفرین امروزه در تعریف بسیار ساده کسی است که تولید کار کند که این تولید خود با یک سری از ملاک و معیار های دیگر که شخص دارد میتواند موثر و مفید باشد و اصولا امروزه در ایران کارآفرینی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و با توجه به محدودیت های دولت در جذب افراد تحصیلکرده و دانشگاهی و تولید کار و شغل که طبق قانون از وظایف دولت است اشخاصی هستندکه با توکل و ایمان قلبی بخدا و علاقه و رغبت و ایده های متفاوتی که دارند با اندک سرمایه ای اقدام به تولید کار و اشتغال میکنند.
بر همین اساس و ذکر مقدمه یکی از کسانی که کارآفرین برتر شهرستان معرفی شده است آقای دانا محمدی است که فعل خواستن را در توانستن صرف کرده است و با همکاری و همراهی تنی چند از مسئولین اقدام به تاسیس شرکت اسناد پزشکی کاوشان طب رهیار با مجوز رسمی و شماره ثبت ۶۰۴ که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴کرده است.


آقای دانا محمدی
یکی از جوانان تحصیلکرده و متعهد و کارآفرین که در بیمارستان قدس پاوه و آزمایشگاه دانش در حال خدمت به شهروندان است. به همین جهت با ایشان گفتگوی کوتاهی را در این زمینه داشتیم که امیدوارم مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.دانا محمدی


دانا محمدی مدیر شرکت کاوشان طب رهیار
به خبرنگار سلام پاوه گفت: با توجه به اینکه خود شاغل بوده و نیاز مادی نداشتم طی رایزنی ها و مشورت با چند نفر از صاحب نظران و مسئولین اقدام به تاسیس این شرکت کردم که هدف خود را اولا خدمت به همه شهروندان و ثانیا اشتغال چند نفر ازجوانان تحصلکرده را در برنامه داشتم که الحمدلله این مهم انجام شده است و امید دارم در آینده نزدیک بتوانیم در سطح اورامانات این کار را رونق داده و خدمت بیشتری به شهروندان گرامی داشته باشیم.


وی در ادامه افزود:
هدف اصلی تاسیس این شرکت را با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان تحت پوشش بیمه های مختلف درمانی قرار دارند و سازمانها و وزارتخانه ها و دوایر طرف قرارداد با بیمه طبق قانون بایستی بعد  از انجام معاینات جهت باز پرداخت بهائی که برای درمان پرداخت کرده اند توسط نماینده آن وزارتخانه یا سازمان به استان مراجعه کرده که پس از ماهها تلاش و پیگیری بتوانند مقدار وجهی را که بیمه متقبل شده است پس گیرند و به صاحبان دفترچه درمانی پرداخت کنند.

لذا در فکر تاسیس شرکتی افتادم که با توکل به خدا پس از انجام مراحل قانونی در اردیبهشت ماه ۹۴ مجوز رسمی گرفتیم و مشغول به خدمت شدیم.

این جوان خوش فکر و کارآفرین اعلام کرد: کار اصلی شرکت جمع آوری و ثبت کلیه اسناد پزشکی مراکز درمانی و تحویل آنها به مراکز مربوطه در سطح استان دانا محمدی است که مراکز طرف قرارداد اعم از همه داروخانه ها،دندانپزشکی ها ،پزشکان عمومی و متخصص،مراکز سونوگرافی و رادیولوژی و فیزیوتراپی،شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان قدس می باشد.

محمدی سپس گفت : که با وجود تاسیس این شرکت به صورت مستقیم سه نفر از جوانان تحصیلکرده را در محل شرکت مشغول به کار کرده ام و سه نفر دیگر در منزل با توجه به نرم افزار های مخصوص مشغول به کار شده اند.

وی سپس به کارشکنی های عده ای در کارش اشاره کرد و گفت : لازم است که این را هم عرض کنم که چند بار جهت نمایندگی رسمی بیمه اتیه سازان حافظ برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته هم اقدام کرده ام که عده ای با کارشکنی و دست انداز مانع این کار شده اند اما با همکاری و قول های مساعد اقای سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و آقای مهدی محمودی مسئول تعاون اداره پاوه ان شاالله این بیمه را هم جهت رفاه این قشر زحمت کش تاسیس خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت رهیار طب افزود : که با توجه به پیشرفت کار و رایزنی هایی که صورت گرفته است به امید خدا در آینده نزدیک در صدد آن هستیم که در سایر شهرستانها هم این خدمت را برای مردم انجام دهیم و کار افرینی هم در آنجا داشته باشیم و در اینجا از همه صاحب نظران و کارشناسان محترم تقاضا دارم که ما را در پیشبرد اهداف مورد نظر همکاری و مساعدت نمایند .دانا محمدی

وی در پایان ضمن تشکر از سایت مردمی سلام پاوه گفت : لازم می دانم از همکاری و همراهی جناب دکتر ولدبیگی سرپرست محترم شبکه که نهایت همکاری را با ما داشته اند از مدیر قبلی بیمارستان آقای صبور حسینی و آقایان بهنام خداکرمی و مومن احمدی از همکاران خدوم و زحمتکش در بیمارستان قدس پاوه کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

همچنین از آقای بیابانی زئیس صندوق کارآفرین به دلیل توجه و حمایت از این کار و تسهیلات و منابعی که در اختیار ما گذاشته اند کمال تشکر را داریم.

لازم به توضیح است که آقای دانا محمدی در طول مدت خدمت در آزمایشگاه دانش برای افراد ناتوان و معلولی که نیاز به نمونه گیری در آزمایشگاه را دارند خود در منزل شخصی انها حضور پیدا کرده و این اقدام خداپسندانه را بدون هیچ نوع حق الزحمه ایی برای این قشر از افراد جامعه انجام میدهد که جای تقدیر و امتنان فراوان دارد.

11 پاسخ برای “گفتگوی کوتاه سلام پاوه با کارآفرین موفق شهرستان آقای دانا محمدی

  • ناشناس در تاریخ دی 18, 1400 گفت:

    سلام.در زمینه صنایع دستی کار میکنم علاقه به همکاری با شما در زمینه فروش می باشم.

  • محمودنیا در تاریخ آذر 4, 1394 گفت:

    نابرده رنج ،گنج میسر نشود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
    هر معلمی وقتی می بیندکه دانش آموزی از دانش آموزانش زحمت کشیده ،پیشرفت کرده و دراین روزگار کار آفرین شده و باعث جذب افرادی گردیده به خود می بالد و از پیشرفت شاگردانش لذت می برد .خداوند موفق و مؤیدت کند.

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1394 گفت:

    بسیار بسیار عالی آقای محمدی دوست عزیز خسته نباشید وامیدوارم درتمام ایده های خود موفق ومؤید باشی

  • نوری در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    سلام امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.باید تمام جوانان این ملت از شما الگو بگیرند شما مایه سرافرازی و افتخار مایی

  • همکار در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    برایت آرزوی موفقیت بیشتر میکنم کاکه دانا!
    امروز که از نزدیک دیدمت، تصمیم گرفتم که کل متن را کامل بخوانم.
    کارت عالی بوده است و میدانم که موفق خواهی شد.
    به امید روزی که در کنار شما، شمار بیشتری از افراد دور و نزدیک، دارای شغلی و درآمدی شوند.
    موفق باشی دوست من.

  • کورش ناصری در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس
    دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا
    اینها آرزوهای من است برای شما . . .

    مدیریت اسناد پزشکی نوین

  • محمدی در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    افرین برای غیرت وتوامندیت که دراین روزگار بسیارسخت وکمر شکن توانستی عده ای بیکار را صاحب کار کنی…. احسنت. ….

  • فرزاد بکامیری در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    درود بر شما ،جوان خلاق ـ روشن فکر ـ اینده نگر تشکر فراوان کرد
    موفق و سربلند باشید در تمامی عرصه های …

  • اکبرخالدی در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    آدمهای موفق معمولا انسانهایی هستند که طعم محرومیت را احساس کرده اند و در صدد رفع آن هستند. آفرینت باد

  • سیروان حسینی در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    تبریک به شما دوست عزیز امیدوارم موفق باشید
    و این کار بزرگ شما سبب ایجاد انگیزه در افرادی دیگر جهت کارآفرینی در سایر بخش ها شود
    امید است مسئولین با این افراد همکاری وبیشتری داشته باشند

  • محی الدین بهرامی در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    آقای محمدی تبریک میگویم امیدوارم موفق باشید