ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:28

سرهنگ بهشتی راد اعلام کرد: کنگره شعر مقاومت در پاوه برگزار می شود

سرهنگ بهشتی راد اعلام کرد: کنگره شعر مقاومت در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه اعلام کرد : کنگره شعر مقاومت با حضور شاعران 4 استان کشور در پاوه برگزار می شود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت : بسیج نهادی است که با درایت و ژرف اندیشی […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه اعلام کرد : کنگره شعر مقاومت با حضور شاعران 4 استان کشور در پاوه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت : بسیج نهادی است که با درایت و ژرف اندیشی امام راحل بنیان نهاده شد و قوام و اقتداری که نظام جمهوری اسلامی امروز در دنیا دارد بخش زیادی از آن به برکت این تدبیر امام(ره) یوده است.سرهنگ بهشتی راد

سرهنگ بهشتی راد افزود: با آغاز هفته بسیج، برگزاری برنامه های شاخص این هفته با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری است.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم در این هفته ،برگزاری کنگره شعر مقاومت است که با حضور شاعرانی از استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و کرمانشاه در اولین روز از آذرماه در پاوه برگزار می شود.

وی ادامه داد : این کنگره با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان پاوه راس ساعت ۹ صبح یکشنبه اول آذر ماه در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود .

وی افزود: از حدود بیش از ۱۱۰ اثر ارسالی به این همایش ، چند اثر به بخش پایانی راه یافتند که در این روز توسط شاعران قرائت خواهد شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه پاوه نیز به دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری و مساعدت تمام ادارات و ارگانهای شهرستان با سپاه در اجرای این برنامه ها شد.

سرهنگ بهشتی راد دیدار با امام جمعه محترم پاوه، گردهمایی حماسی بسیجیان در ۵ آذر ، نشست های بصیرتی مردمی ، ، پیاده روی خانوادگی ، ویزیت رایگان در شهرهای نوسود و باینگان ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس شهرستان و برگزاری یادواره های شهدا را از جمله برنامه های هفته بسیج در پاوه برشمرد .

یک پاسخ برای “سرهنگ بهشتی راد اعلام کرد: کنگره شعر مقاومت در پاوه برگزار می شود

  • سپاهی افتخاری دفاع مقدس در تاریخ آبان 29, 1394 گفت:

    با سلام ودورد بر تمام بسجیان سر بلند وموفق باشید و برای سلامتی رهبر گرانقدار صلوات و هفته بسیج بر شما مبار ک باد