ج 31 فروردین 1403 ساعت 04:15

بازگشایی مسیر داریان در پاوه نیازمند اعتبار 250 میلیون تومانی است

بازگشایی مسیر داریان در پاوه نیازمند اعتبار 250 میلیون تومانی است

به گزارش سلام پاوه : مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه با اشاره اینکه بیش از دو هفته از مسدود شدن مسیر داریان در این شهرستان می‌گذرد، گفت: بازگشایی این مسیر نیازمند 250 میلیون تومان اعتبار است. ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، با اشاره به ایجاد یک مسیر موقت برای ساکنان […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه با اشاره اینکه بیش از دو هفته از مسدود شدن مسیر داریان در این شهرستان می‌گذرد، گفت: بازگشایی این مسیر نیازمند 250 میلیون تومان اعتبار است.

ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، با اشاره به ایجاد یک مسیر موقت برای ساکنان منطقه داریان اظهار داشت: تاکنون مبلغی از اعتبارابراهیم-شهریاریدرخواست برای بازگشایی مسیر داریان که به دلیل ریزش کوه مسدود شده جذب نشده است.

مدیر راه و شهرسازی پاوه با اشاره به اینکه این شهرستان در مجموع دارای 600 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است، گفت: 28 نقطه حادثه‌آفرین در این راهها شناسایی شده که تاکنون هشت نقطه حذف شده است.

شهریاری افزود: در برنامه امسال حذف سه نقطه حادثه‌آفرین با یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفت و برای حذف 20 نقطه باقیمانده 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی از تخصیص اعتبار 900 میلیون تومانی به راهداری شهرستان پاوه خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 50 درصد از این اعتبار جهت خرید تجهیزات و نگهداری راههای شهرستان جذب شده است.

 شهریاری با اشاره به پیشرفت 45 درصدی اصلاح و بهسازی مسیر پاوه به روانسر گفت: این مسیر به طول پنج کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون تومان که 650 میلیون تومان آن سال گذشته جذب شده هم اکنون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری شش میلیارد تومان جهت آسفالت شش روستای این شهرستان اختصاص یافت، افزود: این طرح دارای 70 درصد پیشرفت بوده و در حال حاضر اجرای عملیات آسفالت در حال انجام است.

شهریاری پیرامون بزرگراه قزانچی به پاوه گفت: آغاز عملیات اجرایی این بزرگراه با اعتبار 150 میلیارد تومان نیازمند مجوزهای ماده 215 بوده که هم اکنون مجوزهای مربوطه برای این بزرگراه در حال کسب است.

یک پاسخ برای “بازگشایی مسیر داریان در پاوه نیازمند اعتبار 250 میلیون تومانی است

  • amin در تاریخ آذر 2, 1394 گفت:

    با سلام و احترام .
    این بار خطاب من به جناب آقای فرماندار عزیز و محترم است …

    فرماندار منطقی و بزرگوار ،
    همگان می دانند که یکی از بهترین و گران ترین نقاط شهری پاوه با داشتن تجهیزات فراوان اعم از لودر و گریدر و کمپرسی و سنگ شکن و بولدوزر و ماشین آلات راهسازی و… … در اختیار اداره راه و شهرسازی و نوسازی شهرستان پاوه است .

    حال چگونه است که با داشتن این همه امکانات آن مدیریت مذکور هنوز نمی توانند این سدمعبر را کنترل و رفع کنند و از عهده این کار آسان برآید ؟!!!!

    آیا سزاوارتر نیست که این همه ضعف مدیریتی در آن اداره زودتر به سر آید ؟!!!

    با احتساب گذشته و حال و آینده مبهم ، سوالی پیش می اید که چند نفر از مردم عزیز و بزرگوار باید تلف بشوند و چند خانواده دچار هزینه های جانی و مالی در زمینه عملکرد ضعیف آن اداره در پشت بهانه کمبود نقدینگی و بهانه های واهی شوند تا بتواند از خطرات آتی و حتمی جلوگیری شود ؟!!!1

    ای کاش به جای آن همه نیرو و امکانات و صرف هزینه های فراوان به چند نفر از افراد شرکت های خاص یا عام در این زمینه ( امکانات ) می دادند تا همگان بدانند که عملکرد آن اداره مذکور در چه حد بوده و است و خواهد بود ؟!!!!

    از امواج جاده ای ( چاله و چوله های خطرناک مسیر جاده ای ) تا نقاط حادثه خیز در مسیر های پاوه به نودشه و علی الخصوص مسیر نوسود و … با ماشین های عادی ( نه ماسین های لوکس که در سنگ لاخ هم احساس ترس و خستگی به ذهن و جسم خطور نمی کند ) می توان معنی کلام و معنی جملاتم را متوجه شد … .

    فی الحال پرونده مجهول الاقدام : بازگشایی راه ارتباطی مسیر داریان در پاوه به علت کمبود نیرو و امکانات !!!!
    چگونه آنمدیر محترم می تواند که بهانه ( خواستار آن همه مبلغ گزاف از جیب دولت و مردم محترم از بیت المال است ) را پیش بکشد .
    .
    جناب فرماندار عزیز و مردمی ، از حضرتعالی استدعا دارد که لطفا فرموده و تنها در این مورد ، در یک مناقصه رسمی و عاجل اعلام کنید که چه کسی با چه هزینه ای می تواند که این کار کوچک را (بازگشایی مسیر داریان) با چه قیمتی انجام دهد ؟!!1

    آن وقت تفاوت فاحش بین قیمت های تمام شده را خواهید فهمید .!!!!

    اگر حمل بر بی ادبی محضر شما نباشد می خواهم بگویم که با درنظر گرفتن عملکرد ضعیف اداره راه ، در آن ادره را تخته کنند و کارمندان عزیزش در منزل بمانند و بیکار باشند سزاوارتر است برای دولت محترم و مردم بزرگوار .

    خلاصه و ختم عرایض و جمع بندی محضر شما بزرگوار :

    شرمم می اید که موضوع اطلاعیه اداره راه را بار دیگر بخوانم که آقای شهریاری می گوید… :

    (بازگشایی مسیر داریان در پاوه نیازمند اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی است !!!!)
    …(برای حذف ۲۰ نقطه باقیمانده ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است …)

    هنگامی که آن همه هزینه را با تفاوت فاحش قیمت فعالیت اجرائی و داشتن آن همه امکانات آن اداره مقایسه کنم …می خواهم از شدت هیجان واندوه گریه کنم …

    مگر ایشان چقدر به شعور اجتماعی مردم بها می دهند و مردم را چه حساب کرده است ؟!!!
    جناب فرماندار عزیز لطفا عملکرد ها و داشته ها را با ((نداشته ها و واقعیت های میدانی مشهود )) بار دیگر بررسی نموده و تجدید نظر و حسابرسی کنید .

    تا کی باید این رویه ادامه یابد ؟1

    با احترام مجدد .