ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:48

فرماندار پاوه: وظیفه ما صیانت از آرای مردم در انتخابات است

فرماندار پاوه: وظیفه ما صیانت از آرای مردم در انتخابات است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: راهبرد اصلی ما به عنوان مجریان انتخابات صیانت از آرای مردم و تلاش برای صحت، دقت و سلامت انتخابات است. به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات افزود: انتخابات عرصه فرصت ها و تهدیدهاست که باید با تدبیر و درایت […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: راهبرد اصلی ما به عنوان مجریان انتخابات صیانت از آرای مردم و تلاش برای صحت، دقت و سلامت انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات افزود: انتخابات عرصه فرصت ها و تهدیدهاست که باید با تدبیر و درایت از فرصت شورای اداری نوسودها بهره برد و از تهدیدها جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: انتخابات حق الناس است و هیچ کس حق ندارد در این موضوع خیانت کند لذا باید با صداقت و امانت داری تلاش کنیم حق الناس را رعایت کنیم.

ایده پور تعامل همراه با تکریم را وظیفه اعضای ستاد انتخابات و مجریان انتخابات دانست و گفت: مبنای کار عمل به قانون است.

فرماندار پاوه یکی دیگر از وظایف مجریان انتخابات را صبر و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و گسترده آحاد مردم در انتخابات است.

در این جلسه فرآیندهای مختلف انتخابات از طریق سامانه جامع انتخابات تبیین شد و وظایف هر یک از کمیته ها بررسی شد.

در انتخابات مجلس نهم 238 شعبه کار جمع آوری آرای مردم را در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات عهده دار بودند.

شهرستانهای پاوه؛ ثلاث باباجانی؛ جوانرود و روانسر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه: وظیفه ما صیانت از آرای مردم در انتخابات است

  • بدری در تاریخ آبان 27, 1394 گفت:

    پاوه اورامانات که در دفاع مقدس خط مقدم بوده است و همیشه برای اهداف انقلاب جمهوری اسلامی دلیرانه خود را نشان داده و می دانند وظیفه شهر وندی خود را در برابر قانون امیدوارم مردم عزیز وجوانان محترم این بار به پیام فرماندار عزیز لبیک گفته وبهتر از همیشه در انتخابات شرکت کنند تا فرماندار محترم بهتر بشما شناخت پیدا کند که لیا قت بهترین امکانات رفای هستید وسزاوار خیانت نمی باشید بامید روزی که نسل مان افای اید ه پور فرماندارخدمت گذار بزرگ در تاریخ پاوه یا شود انشاالا امیدوار هستم