پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:28

پیش بینی سه شنبه و چهارشنبه بارانی برای اورامانات

پیش بینی سه شنبه و چهارشنبه بارانی برای اورامانات

به گزارش سلام پاوه :  مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه به جو استان کرمانشاه خبر داد. شاهرخ پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیش بینی هوای استان کرمانشاه طی روزهای آینده گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده ‌های هواشناسی، هوای پایداری که در منطقه مستقر […]

به گزارش سلام پاوه :  مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه به جو استان کرمانشاه خبر داد.

شاهرخ پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیش بینی هوای استان کرمانشاه طی روزهای آینده گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده ‌های هواشناسی، نودشههوای پایداری که در منطقه مستقر شده است همچنان تا روز دوشنبه ادامه دارد و مهمترین پیامد آن طی این مدت افزایش نسبی دمای هوای روزانه در نقاط مختلف استان خواهد بود.

وی از ورد سامانه ناپایدار جدید به جو استان خبر داد و افزود: به دنبال این شرایط، سامانه ای ناپایدار از اواخر روز دوشنبه تا روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه ضمن تعدیل دمای هوا یعنی کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه در بعضی ساعات سبب وزش باد، بارندگی و گاهی اوقات رعد و برق در سطح استان می شود.

وی افزود: در حال حاضر خروجی مدل های هواشناسی تمرکز بارش را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و بیشتر در شمال غرب استان یعنی نواحی اورامانات نشان می‌دهند.

پارسا گفت: بنابراین بارش علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی در سطح استان، ممکن است سبب سیلاب های محلی در مناطق یاد شده شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان گفت: تحت تاثیر این سامانه در روز جمعه، کاهش نسبی دمای شبانه و احتمالا مه صبحگاهی، مهمترین پدیده های قابل ذکر در سطح استان خواهند بود.

یک پاسخ برای “پیش بینی سه شنبه و چهارشنبه بارانی برای اورامانات

  • بنده خدا در تاریخ آبان 25, 1394 گفت:

    سپاس په ي خواي گه وره.