چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 18:47

مصدومیت مانع قهرمانی ورزشکار ارزنده شهرستان شد/ قمری سوم کشور شد

مصدومیت مانع قهرمانی ورزشکار ارزنده شهرستان شد/ قمری سوم کشور شد

به گزارش سلام پاوه : سوران قمری کونگ فو کار ارزنده شهرستان پاوه علی الرغم مصدومیت به مقام سوم کشور دست یافت وبه  اردوی تیم ملی کشورمان راه یافت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تاریخ 20 آبان ماه لغایت 22 ماه جاری به […]

به گزارش سلام پاوه : سوران قمری کونگ فو کار ارزنده شهرستان پاوه علی الرغم مصدومیت به مقام سوم کشور دست یافت وبه  اردوی تیم ملی کشورمان راه یافت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تاریخ 20 آبان ماه لغایت 22 ماه جاری به میزبانی شهر زنجان برگزار گردید.آریان رزاقی فرد
و سوران قمری قهرمان ارزنده شهرستان که تنها نماینده پاوه در این مسابقات بود در مسابقه اول حریفی از خراسان شمالی را با اقتدار از پیش رو برداشت.

وی در مسابقه دوم حریفی یزدی را با اقتدار شکست داد و در مسابقه سوم مقابل حریفی از زنجان میزبان قرار گرفت و علی رغم تمام ناداوری ها با اقتدار به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله مقابل نماینده ای از استان کردستان قرار گرفت و در حالی که تا لحظات اخر از حریف پیش بود با بدشانسی تمام و در حال اجرای فن دچار مصدومیت از ناحیه کتف چپ خود شد و از ادامه مسابقات باز ماند تا حریف کردستانی به مقام قهرمانی دست یابد و سوران قمری نیز علی رغم تمام بدشانسی ها ضمن کسب مدال برنز به اردوی تیم ملی راه یابد.

شایان ذکر است سوران قمری برای معالجه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه به سر میبرد و مداوای ایشان زیر نظر پزشکان استان ادامه دارد برای این قهرمان ارزنده شهرستان آرزوی بهبودی هر چه سریعتر را درگاه خداوند متعال تمنا میکنیم.

یک پاسخ برای “مصدومیت مانع قهرمانی ورزشکار ارزنده شهرستان شد/ قمری سوم کشور شد

  • کریمیان در تاریخ آبان 26, 1394 گفت:

    برای اقای قمری از ته دل ارزوی موفقیت داریم و ان شاا… این ورزشکار با استعداد به مراتب بالای ورزشی دست یابد.
    امید به خدا هر چه زودتر مصدومیتش رفع و به میادین با تمام قدرت برگردند.