ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:28

پایان دور مقدماتی لیگ فوتسال پاوه / چهارتیم صعود کننده مشخص شدند

پایان دور مقدماتی لیگ فوتسال پاوه / چهارتیم صعود کننده مشخص شدند

به گزارش سلام پاوه : هفته پایانی لیگ فوتسال شهرستان پاوه روز گذشته با مشخص شدن چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ادامه مسابقات فوتسال لیگ شهرستان پاوه هفته ششم و پایانی این مسابقات در مرحله مقدماتی تیم های حاضر در هر دو […]

به گزارش سلام پاوه : هفته پایانی لیگ فوتسال شهرستان پاوه روز گذشته با مشخص شدن چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ادامه مسابقات فوتسال لیگ شهرستان پاوه هفته ششم و پایانی این مسابقات در مرحله مقدماتی تیم های حاضر در هر دو لیگ فوتسال 1گروه به مصاف هم رفتند و تیم های شرکت تعاونی آب بران دشه ، شمشیر ، دهیاری سریاس و نوریاب به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در گروه الف این مسابقات تیم شرکت تعاونی آب بران دشه با کسب 15 امتیاز بعنوان تیم اول این گروه در جدول مسابقات قرار گرفت و تیم شمشیر و بانه وره با 9 امتیاز و تفاضل گل مثبت سه که باهم برابر بودند ، تیم شمشیر به لطف بازی رودر رو که هر دو مسابقه رفت و برگشت مقابل بانه وره پیروز شده بود به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد .

در گروه ب این مسابقات تیم سریاس با کسب 7 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم نوریاب نیز با کسب 3 امتیاز به عنوان تیم دو این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند .

درتنها دیدار باقی مانده از هفته پایانی روز گذشته تیم دهیاری سریاس با نتیجه 6 بر 4 از سد تیم نوسود گذشت .

شایان ذکر است در مرحله نیمه نهایی تیم های شرکت تعاونی آب بران دشه مقابل نوریاب و دهیاری سریاس مقابل شمشیر که در هفته جاری برگزار میگردند به مصاف همدیگه می روند .

لیگ فوتسال 1

3 پاسخ برای “پایان دور مقدماتی لیگ فوتسال پاوه / چهارتیم صعود کننده مشخص شدند

  • یزدان فیضی در تاریخ آبان 25, 1394 گفت:

    درود به شرفتان امیدوارم به لطف خدا قهرمان شوید

  • اله یاری در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    سه لام پی دشه ی

  • کریمیان در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    خسته نباشید و خدا قوت به همت و تلاش فوتبالیست های روستای دشه.امیدورام موفق باشید…