پ 30 فروردین 1403 ساعت 09:56

عیادت فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فرهاد ثانی + عکس

عیادت فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فرهاد ثانی + عکس

به گزارش سلام پاوه : عصر روز گذشته فرماندار پاوه و دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خالو حسین عثمانی  ملقب به فرهاد ثانی عیادت کردندو در جریان وضعیت درمانی او قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر روز جمعه پرویز ایده پور فرماندار پاوه به همراه دکتر کریم رئیس دانشگاه […]

به گزارش سلام پاوه : عصر روز گذشته فرماندار پاوه و دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خالو حسین عثمانی  ملقب به فرهاد ثانی عیادت کردندو در جریان وضعیت درمانی او قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر روز جمعه پرویز ایده پور فرماندار پاوه به همراه دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور در بیمارستان طالقانی بازدید فرماندار از خالو حسیناز خالو حسین کوهکن ملقب به فرهاد ثانی عیادت کردند.

فرماندار و دکتر کریم در ابتدا از مسئولین و کادر پزشکی بیمارستان طالقانی آخرین وضعیت جسمی خالو حسین را جویا شدند و توصیه های لازم را جهت مساعدت و رسیدگی هر چه بیشتر برای بهبودی سریعتر وی را انجام دادند.

شایان ذکر است پس از انتشار خبر شکستگی لگن خالو حسین کوهکن و درخواست پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه از مسئولین برای رسیدگی و پیگیری وضعیت این عزیز خوشبختانه عیادت فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از خالو حسین کوهکن خبر خوشحال کننده ای بود که جای تقدیر را دارد.

امید می رود دیگر مسئولان شهرستان و استان بخصوص بخشدار محترم باینگان و رئیس اداره میراث فرهنگی و… خالو حسین را فراموش نکنند و پیگیر وضعیت وی باشند.

گزارش : وفا فتح الهی خبرنگار سلام پاوه از شهر بانه وره

 

بازدید فرماندار از خالو حسین

photo_2015-11-13_23-29-18

photo_2015-11-13_23-30-00

photo_2015-11-13_23-29-37

photo_2015-11-13_23-29-31

بازدید فرماندار از خالو حسین

بازدید فرماندار از خالو حسین

6 پاسخ برای “عیادت فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فرهاد ثانی + عکس

  • فتح اله نجفی در تاریخ آبان 28, 1394 گفت:

    خانه سنگی:
    1- هفته نامه باختر شماره 1157 تاریخ 8/3/ 86 2- کتاب جاذبه های گردشگری اورامانات ( محمد خالدی مکی )
    درویش حسین به مدرسه یا دانشگاهی نرفته و از داشتن سواد محروم و بی بهره و یک پای آن به کلی قطع می باشد . دارای جسمی ضعیف وبسیار خسته به نظر می رسد ، این نشان از مشکلاتی است که در طول عمربرایش به وجود آمده . ایشان بدون هیچگونه امکانات و یا تجهیزات امروزی و عدم استفاده از هرگونه مصالحی کوه سخت و سنگی ( میگوره ) را حفاری نموده و مثل معماری ماهر و زبر دست خانه ای سنگی ساخته که هم مورد استفاده برای تابستان است و هم زمستان ..
    خانه درویش حسین در مقابل زلزله مقاوم ودر شرایط سرما و گرما مناسب سکونت می باشد . او این کار را در زمان آوارگی و در نهایت فقر شدید انجام داده که از لحاظ معماری و هنری انسان را مات و متحیر می سازد .
    به جرأت می توان گفت که ارزش و اهمیت این کار از آثار تاریخی فرهاد که با حمایت امپراتوری ساسانی و همراه عشق شیرین انجام گرفته کمتر نمی باشد . در خانه سنگی درویش حسین همه جا سنگ و سنگ به چشم می خورد . اما زحمات طاقت فرسا و پشتکار ایشان درس امید و تلاش را به انسان می آموزد ……
    از خداوند برای ایشان سلامتی و شفای خیر مسئلت دارم

  • اخل در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    چرابیمارستان 32تختخوابی شهرستان روانسررادرنیافتید

  • شهرونده در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    عیادات از خالو حسین توسط مسولین یک آزمایش است چون سمت اداری ندارد وشخص ملا قات کنند هدف اش برای رضایی خدا است این گوی ومیدان با توجه شرایط سخت زندگی که برای خودش انتخاب تنهایی وبه کوه زدن

  • فرهنگی در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    با تشکر از فرماندار دلسوز شهرمان که با عیا دات از خالو حسین شرایط خاص خود داردخداوند معتال آنرا جز عبادات شما عزیزان قرار دهد وشفا ی عا جل برای خا لو فرهاد وجر کم عندا،،،،

  • ناشناس در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    سلام پاوه اجرت با خدا

  • صفر ولدبیگی (عباس) در تاریخ آبان 23, 1394 گفت:

    خدای مهربان شفای عاجل بفرستد برای این بزرگ مرد کورد که آثاری خارج از قدرت بشر خلق کرد و برای افتخار به یادگار گذاشت. امیدوارم همه ما با دعای خیر کمترین دین خود را ادا کنیم. به شخصا از جناب آقای دکتر ایده پور فرماندار مردمی و درد آشنا که زحمت کشیدند و به عیادت ایشان رفتند نهایت تشکر و سپاسگزاری کنم. درود بر آقای فرماندار به عنوان حرکتی انسان دوستانه به عیادتشان رفتند در حقیقت غیر بومیان بیشتر خالو حسین را می شناسند و ارزشش را می داند. جای بسی تاسف است دریغا که خودمان هنوز هیاتی از ریش سپیدان-مسئولین بومی و یا شورا ها به عیادت ایشان نرفتند تا نشان دهیم که به تک تک ضربه هایی که به کوه می زدید احترام قایل هستیم و در نبودت اشک حسرت می ریزم. فقط شعار تو خالی و تبلیغات خود نشان دادن را بلدیم. خالو حسین به چنان نام و افتخاری رسیده اند تا قرنها به نیکی یاد شود اما این ما بودیم قدر نمی شناسیم. .