ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:51

مسیر نودشه به مریوان در شهرستان پاوه تا پایان سال ‌مسدود شد

مسیر نودشه به مریوان در شهرستان پاوه تا پایان سال ‌مسدود شد

به گزارش سلام پاوه : مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه با اشاره به مه غلیظ مسیر نودشه به مریوان گفت: این مسیر به دلیل کوهستانی بودن از نیمه آبان ماه تا پایان اسفند ماه هر سال مسدود می‌شود. ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، با اشاره به اینکه برخی محورهای این […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه با اشاره به مه غلیظ مسیر نودشه به مریوان گفت: این مسیر به دلیل کوهستانی بودن از نیمه آبان ماه تا پایان اسفند ماه هر سال مسدود می‌شود.ته ته

ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، با اشاره به اینکه برخی محورهای این شهرستان برای جلوگیری از بروز حادثه مسدود می‌شوند، اظهار داشت: در حال حاضر مسیر نودشه به مریوان همانند سال‌های گذشته تا پایان سال مسدود شده است.

مدیر راه و شهرسازی پاوه با بیان اینکه 40 نیرو و 25 دستگاه راهداری این شهرستان در راهدارخانه‌ها مستقر شده‌اند، اظهار کرد: با گزارش‌های دریافتی مبنی بر سخت بودن زمستان امسال همه نیروهای راهداری از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند و در صورت نیاز از مرکز استان نیرو و تجهیزات تقاضا می‌شود.

شهریاری با اشاره به اینکه تردد در مسیر هجیج به مریوان انجام می‌شود، افزود: مسافران با بسته شدن مسیر نودشه به مریوان می‌توانند از مسیر هجیج به مریوان استفاده کنند.

وی از مسدود بودن مسیر داریان خبر داد و عنوان کرد: این مسیر به دلیل کوهستانی بودن دچار ریزش کوه شده است و تا زمانی که از عدم ریزش کوه اطمینان حاصل نشود اقدامات جهت بازگشایی این مسیر انجام نمی‌شود.

شهریاری با اشاره به افزایش 118 درصدی بارندگی‌های شهرستان پاوه گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون 365 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد محسوسی داشته است.

مدیر راه و شهرسازی پاوه پیرامون خسارت سیلاب روزهای گذشته افزود: این سیلاب سبب آب‌شستگی راه‌ها و خسارت 80 میلیارد ریال شد که تاکنون اعتباری برای ترمیم و بهسازی راه‌‌ها اختصاص نیافته است.