ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:56

اطلاعيه برنامه هاي هفته كتاب ،كتابخانه هاي عمومي شهرستان پاوه

اطلاعيه برنامه هاي هفته كتاب ،كتابخانه هاي عمومي شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : اطلاعیه کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه به مناسبت ببیست و سومین دوره هفته کتاب در سال 1394 به شرح ذیل منتشر می شود: روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان در این اطلاعیه آورده است : ضمن تبريك هفته كتاب و كتابخواني  خدمت كليه علاقه مندان به كتاب و كتابخواني  به […]

به گزارش سلام پاوه : اطلاعیه کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه به مناسبت ببیست و سومین دوره هفته کتاب در سال 1394 به شرح ذیل منتشر می شود:

روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان در این اطلاعیه آورده است : ضمن تبريك هفته كتاب و كتابخواني  خدمت كليه علاقه مندان به كتاب و کتابخانه عمومیكتابخواني  به استحضار مي رساند مطابق روال معمول هر سال كتابخانه هاي عمومي در اين هفته بطور ويژه با تدارك برنامه هاي فرهنگي پذيراي مراجعين خود در ايام هفته كتاب از 23 لغايت 30 آبانماه خواهند بود . اهم برنامه هاي هفته كتاب به شرح ذيل خواهد بود..

1عضويت رايگان از متقاضيان در روز 24 آبان 1394 :متقاضيان عضويت رايگان در كتابخانه هاي عمومي شهرستان  دو دسته هستند و مي توانند بدين شرح  نسبت به عضويت رايگان در كتابخانه هاي عمومي اقدام نمايند .

 الف : آندسته از افرادي كه تا كنون عضو كتابخانه نبوده اند. اين اقراد  مي توانند به سايت كتابخانه هاي عمومي كشور به آدرس  SAMANPL.IR مراجعه كنند  و در قسمت ثبت نام نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام كنند . كتابداران كتابخانه هاي عمومي شهرستان بصورت اتوماتيك درخواست آنها را دريافت مي كنند و در روز 24 آبان نسبت به تأييد درخواست آنان پس از بررسي مشخصات ثبت شده  اقدام مي كنند . براي آندسته از افرادي كه امكان استفاده از اينترنت ندارند مراجعه حضوري از 20 لغايت 24 آبانماه جهت ثبت مشخصات در فرم هاي مربوطه الزامي است .

ب: آندسته از افرادي كه داراي كارت عضويت هستند ولي تاريخ عضويت آنان به پايان رسيده است نمي توانند نسبت به ثبت مشخصات خود در سايت كتابخانه اقدام نمايند . چون مشخصات آنها قبلا در سيستم ثبت شده است . لذا اين دسته از افراد مي توانند در خلال روزهاي 20 لغايت 24 آبانماه به كتابخانه هاي عمومي سطح شهرستان  مراجعه نمايند و نسبت به تكميل فرم تمديد كارت عضويت اقدام نمايند .

2- برگزاري نمايشگاه كتاب در محل موزه مردم شناسي  توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان

و نمايشگاه تخصصي منابع كمك آموزشي و كمك درسي در مقاطع مختلف تحصيلي از انتشارات معتبر در اين زمينه  در محل كتابخانه عمومي بعثت واقع در روبروي فرمانداري پاوه

3- بازديد گروهي مدارس – مراكز آموزشي – مهد ها  از قسمت هاي مختلف كتابخانه ها و خدمات كتابخانه ها  ي عمومي .

4- تقدير از فعالين حوزه كتاب و كتابخواني، اعضا فعال در روز سه شنبه 26 آبان 1394 در محل مسجد قبا بعد از نماز عشاء