ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:17

روایتی تصویری از بارشهای باران در شب گذشته…

روایتی تصویری از بارشهای باران در شب گذشته…

به گزارش سلام پاوه : بارش باران این نعمت الهی همچنان در شهرستان پاوه ادامه دارد و این بارشها از مرز 300 میلی لیتر نیز گذشت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته شاهد جاری شدن سیل آسای آب در دره سراب هولی پس از مدتها بودیم که همه و همه حکایت از […]

به گزارش سلام پاوه : بارش باران این نعمت الهی همچنان در شهرستان پاوه ادامه دارد و این بارشها از مرز 300 میلی لیتر نیز گذشت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته شاهد جاری شدن سیل آسای آب در دره سراب هولی پس از مدتها بودیم که همه و همه حکایت از سالی پر باران و نیکو است . هر چند با وجود بارشهای اخیر مردم شهر پاوه همچنان ساعت ها از داشتن آب محروم اند اما بازهم چشم به رحمت و برکت الهی دارند تا مشکل کم آبی شهرستان پاوه رفع شود.

در این رابطه شب گذشته خبرنگار سلام پاوه در سطح شهر پاوه تصاویری زیبایی را از بارش باران در سطح شهر تهیه کرده است که مشاهده آن خالی از لطف نیست تصاویری از زیبایی های شهر همراه باحضور اکیپ های مختلف از شورا و شهرداری ، هلال احمر ، آتش نشانی و فرمانداری و مردم شهر ….

 پس همه با هم خداوند بخشنده را شاکریم بخاطر بارش این نعمت الهی و امیدواریم مسئولین شهرستان نیز با مدیریت صحیح به فکر چاره ای اساسی برای رفع مشکل کم آبی شهرستان باشند.

گزارش : طیفور حاتمی

سراب هولی 1

سراب هولی 12

سراب هولی 1

سراب هولی 11

سراب هولی 10

سراب هولی 7

سراب هولی 17

سراب هولی 19

سراب هولی 20

سراب هولی 15

سراب هولی 13

سراب هولی 14

سراب هولی 9

سراب هولی 8

سراب هولی 4

سراب هولی 3

سراب هولی 2

سراب هولی 1

2 پاسخ برای “روایتی تصویری از بارشهای باران در شب گذشته…

  • روژین در تاریخ آبان 19, 1394 گفت:

    باسلام وخسته نباشید بخاطر این گزارش زیبا لطفا بفرمایید این عکسها دراون هوای تاریک وبارانی چطور اینقدر جالب هستند لطفا بفرمایید
    از سلام پاوه هم خیلی ممنون هستم لطفا ازاین گزارشهای قشنگ دوباره دراین سایت بذارید

  • اهالی میرآباد در تاریخ آبان 19, 1394 گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت سلام پاوه آقای صالحی و دیگر خبر نگران این وب سایت
    بنده به عنوان یک شهروند شهرستان پاوه برای اداره ی آب و فاضلاب شهرستان پاوه ناراحت شدم کارمندان عزیز و گرانقدر اداره ی آب و فاظلاب شهرستان پاوه چه کاری از دست ما شهروندان بر می آید و بسیار ناراحت شدم؟؟؟؟؟
    1)میرآباد بنده فردی هستم که بسیار ناراحت جریان میر آباد شدم
    2)آقای عبدالله زاده بخشدار محترم و رئیس شورای میرآباد بنده بسیار تشکر می کنم از زحمات های که شما چندین سال برای باغات میرآباد می کشید کاش فقط شما دوست عزیز و گرانقدر حقوق می داشتید از زمانی که شما وارد شورای میرآباد شدید اصلا تمام میرآباد تغیر کرد.