ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 19:59

دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان معلم برگزار شد

دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان معلم برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان معلم پاوه برگزار شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این مراسم با حضور کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پروش پاوه ،مدیریت آموزشگاه و معاونان و دبیران و دانش آموزان این آموزشگاه برگزار گردید . این آیین […]

به گزارش سلام پاوه : آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان معلم پاوه برگزار شد .
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این مراسم با حضور کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پروش پاوه ،مدیریت آموزشگاه و معاونان و دبیران و دانش آموزان این دبیرستان معلم 6آموزشگاه برگزار گردید .
این آیین زیبا و نمادین با تلاوت چند آیاتی از قران مجید توسط تحسین مومنی آغاز شد . در ادامه همایون رشیدی مدیر آموزشگاه به ایراد سخنانی پرداخت .
همایون رشیدی ضمن تشکر از حضور آقای حسنی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ، از عوامل اداری و دانش آموزانی که برای این مراسم زحمت کشیده اند نیز تقدیر و قدر دانی نمود گفت : هدف از برگزاری این این المپیاد ورزشی تحقق شعار دانایی ، توانایی ، شادابی و سلامتی با ورزش است.
وی ادامه داد و افزود : ما در این آموزشگاه و بخصوص در عرصه ورزش همیشه کارنامه درخشانی داشته ایم و دانش آموزان دبیرستان معلم مقام های استانی و کشوری و حتی غرب آسیایی را نیز کسب نموده اند.
همایون رشیدی در ادامه با تجلیل از ورزشکاران عنوان دار این دبیرستان گفت :  این آموزشگاه شیر مردانی همچون سینا امینی قهرمان کشتی غرب آسیا ، آریان رازقی فرد نایب قهرمان کشوری کنگ فو و …. را پرورش داده است.
وی در پایان افزود : از اصحاب رسانه و بخصوص آقای مظفر ولدبیگی که همیشه و در همه جا حاضر هستند تشکر نمود و برای سینا امینی که در اردوی تیم ملی است آرزوی موفقیت کرد.
در آیین اجرای زیبای گروه سرود دبیرستان معلم،اجرای نمایشی گروه رزمی کار آموزشگاه با سرپرستی آریان رازقی  از جمله برنامه های این افتتاحیه بود  همچنین در پایان دومین المپیاد درون مدرسه ای با برگزاری یک بازی فوتسال رسما آغاز شد.
خبر : آکو مرادی
عکس : مظفر ولدبیگی
دبیرستان معلم 6
معلم
معلم 7
معلم 5
معلم 3
معلم 2
معلم 9
دبیرستان معلم 6