ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:16

رزمی کاران مدال آور پاوه تجلیل شدند+ گزارش تصویری

رزمی کاران مدال آور پاوه تجلیل شدند+ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی از مدال آوران رزمی کار باشگاه مبارزین شهرستان پاوه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این برنامه که با حضور سرهنگ پرویز اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه ،آقای مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه شهر پاوه ، آقای سعدی فتاحی ریاست اداره آموزش و […]

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی از مدال آوران رزمی کار باشگاه مبارزین شهرستان پاوه تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این برنامه که با حضور سرهنگ پرویز اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه ،آقای مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه شهر پاوه ، آقای سعدی فتاحی ریاست اداره آموزش و پرورش پاوه ،آقای بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه ، هیوا حسینی ریاست اداره ورزش و جوانان ، آقای سعدی هیئت ورزشهای رزمی توفیقی مسئول هیئت کشتی شهرستان ، آقای حسنی کارشناس تربیت بدنی ، آقای اسفندیار مولانایی از طرف کارخانه شن و ماسه ویان شن غرب ، حاج محمد فاروق یوسفی عضو شورای اسلامی شهر پاوه  ، پیشکسوتان ورزش(آقایان سیروس نقشبندی و صباح ولدبیگی )  والدین و اصحاب پرتلاش رسانه و مدیران سایتهای  (هزارماسوله ، پاوه پرس ، دنگی نوریاو و سلام پاوه ) از 16 نفر از مدال اوران ورزشهای رزمی سبک هاپکیدو که در مسابقات استانی صاحب عنوان شدند تجلیل به عمل آمد.

مجری این برنامه فرهاد صالحی نائب رئیس هیئت ورزشهای رزمی بود که با تلاوت آیاتی چند از قران کریم با صدای رزمی کار مدال آور آقای آرام افشارنیا برنامه شروع شد.

فرهاد صالحی در این برنامه ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از فعالیت هیئت ورزشهای رزمی شهرستان پاوه پرداخت و گفت :که ورزش هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره ای است که شامل (دفاع شخصی ، مبارزات نیمه آزاد مبارزات آزاد و درگیری خیابانی ) است .

وی به کمبودهای این هیئت اشاره کرد و گفت : این ورزش متاسفانه با بسیاری از ورزشهای دیگر به اشتباه گرفته می شود و باعث شده است که ورزش رزمی هاپکیدو مورد توجه قرار نگیرد. و این عدم توجه باعث کمبودهایی برای این هیئت شده است.

صالحی ادامه داد و افزود : این هیئت پس از 7 سال رکود مجددا با تلاش مهندس مسعود دلشاد مربی با اخلاق ورزشهای رزمی و کمک دیگر اعضای هیئت شروع به هیوا حسینیفعالیت کرده است .

وی گفت : خوشحالیم که در کمتر از یک سال ورزشکاران پرتلاش این هیئت با حمایتهای لازم موفق به کسب  16 مدال رنگی در سطح استان شدند که لازم است مسئولان به حمایت بیشتر از این هیئت بپردازند.
صالحی ضمن تشکر از آقای فتاحی و آقای حسنی مدیریت و کارشناس امور تربیتی آموزش و پرورش جهت حمایت و کمک به ورزشکاران این هیئت در موفقیت های اخیر به انتقاد از مکان این باشگاه پرداخت و گفت: شرایط و فضا برای ادامه فعالیت این هیئت مناسب نیست و از مسئولین تقاضا نمود که توجه بیشتری بخصوص از لحاظ مکانی و مالی به این هیئت داشته باشند. (که خوشبختانه آقای سعدی فتاحی مدیر آموزش و پروش از حامیان همیشگی هیئت و همچنین آقای هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان قول های مساعدی برای در اختیار گذاشتن سالن مناسب برای این عزیزان دادند.)

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت مکان های ورزشی در کاهش ناهنجاری و اعتیاد و معضلات اجتماعی نوجونان و جوانان پرداخت و گفت : توجه به ورزش یکی از بهترین راههای پیشگیری از معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد است و برای این امر لازم است همه مسئولین کمک حال ورزشکاران و هیت های انان باشند.

در ادامه برنامه هیوا حسینی ریاست اداره ورزش و جوانان پاوه پس از خیر مقدم خدمت حضار و تشکر از همه آنها به پاس حمایتهای همیشگی از ورزش شهرستان گفت : که این هیئت با این وضعیت ، حاصل رنج جوانانی فعال همچون مسعود دلشاد است .

وی ادامه داد و افزود : مسعود دلشاد تمامی این کفپوش سالن و هزینه های رفت و آمد از روستای خود به شهر و… را به عشق موفقیت ورزشکاران شهرستان برعهده نموده است و این علاقمندی رمز پیشرفت این هیئت شده است اما اگرحمایت ها نباشد مطمئنن از کار خود دلسرد می شود .

حسینی ادامه داد و گفت :که همانطور که آقای صالحی اشاره کرد و گفت چه کسی میتواند در کمتر از یک سال 16 مدال رنگی برای شهرستان کسب کند آن هم با هیئت ورزشهای رزمی این امکانات ؟

وی از نبود اعتبارات لازم و خالی بودن دست اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت و افزود : این جوانان چشم به راه حمایت های همه مردم و مسئولین هستند تا بتوانند برای این دیار افتخار آفرینی کنن. حسینی همچنین از اصحاب رسانه شهرستان پاوه که همیشه یار و یاور ورزش بودند تقدیر و قدردانی کرد.

در ما بین برنامه رزمی کاران به اجرای هنرهای رزمی پرداختند که بسیار مورد توجه قرار گرفت .در پایان برنامه با اهدای لوح یادبود و هدایایی از ورزشکاران مدال آور این هیئت تجلیل شد.

 لازم بذکر است در این برنامه و در جهت حمایت از هیئت و ورزشکاران آن جناب آقای سعدی فتاحی مبلغ 5 میلیون ریال ، جناب آقای اسفندیار مولانایی ( مدیر عامل کارخانه شن و ماسه ویان شن غرب ) مبلغ 5 میلیون ریال ، جناب سرهنگ اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه مبلغ 3 میلیون ریال ، جناب آقای مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه شهر پاوه مبلغ 2 ملیلون ریال ، و جناب آقای بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه مبلغ 1 میلیون ریال به هیئت کمک کردند. که جای تقدیر و قدردانی بسیار را دارد.

همچنین جناب آقای فتاحی رئیس اداره آموزش و پرورش پاوه برای در اختیار گذاشتن سالن برای این هیئت و رفع مشکلات آن اعلام امادگی کردند که جای قدردانی بسیار را دارد .

از طرف هیئت ورزشهای رزمی شهرستان لوح های تقدیری به پاس حمایتهای بی دریغ آقایان سعدی فتاحی رئیس آموزش و پرورش پاوه ، آقای هیوا حسینی رئیس تربیت بدنی ، آقای حسنی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش پاوه ، اهداء گردید.

همچنین لازم می دانیم از دیگر اعضای هیئت جناب آقای آشنا لطف الهی دبیر ، جناب آقای صهیب زربان روابط عمومی و جناب آقای صهیب زوراسنا  نیز تقدیر و تشکر نماییم.

گزارش از آقای آکو مرادی خبرنگار سلام پاوه

39 38 40 35 36 هیوا حسینی 26 33 22 21 24 20 هیئت ورزشهای رزمی 32 28 27 34 29 31 25 18 17 16 11 12 13 14 15 10 9 8 هیئت ورزشهای رزمی

هیئت ورزشهای رزمی

6 پاسخ برای “رزمی کاران مدال آور پاوه تجلیل شدند+ گزارش تصویری

  • هییت ورزش های رزمی شهرستان پاوه در تاریخ آبان 20, 1394 گفت:

    با سلام خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز ..جا دارد اززحمات همه عزیزان و سروران که واقعا یار ویاور وپشتیبان مالی ومعنوی ورزشکار های این هییت رزمی بودند..صمیمانه تقدیر وتشکر کنیم وانشالله رزمی کاران این هییت در مسابقات کشوریکه پیش رو دارند موفق شوند.وجواب زحمات شما دلسوزان ورزش شهرستان را بدهند..وبتوانند برای دیارمان افتخار آفرینی کنند …ودر پایان تقدیر وتشکر ویژه و صمیمانه از مدیریت محترم سایت های شهرستان پاوه را داریم…

  • رامین در تاریخ آبان 19, 1394 گفت:

    باسلام خدمت همه رزمی کاران رشته هاپکیدو ان شاالله درمسابقات کشوری موفق شوید وبرای شهر افتخار آفرینی کنید …

  • محمد در تاریخ آبان 19, 1394 گفت:

    درود به همه ورزشکاران همیشه موفق وسربلند ..وخسته نباشید خدمت استاد مسعود دلشاد

  • مطلع در تاریخ آبان 18, 1394 گفت:

    رستم جان
    مگه خبر نداري اعضاي محترم شورا و مجموعه شهرداري بدهي كلاني طي دو سال گذشته بار آورده اند (ميلياردي) ديگه
    از حاتم بخشي هاي قبلي خبري نيست. حالا از ديگران مايه مي گذازند .( البته با ٧راي)

  • رستم در تاریخ آبان 18, 1394 گفت:

    ضمن تبریک به مدال آوران
    از خواندن مطلب، برایم سوالی برایم مطرح شد:
    چرا نماینده شورای شهر (همانند دیگر ان از جمله ریس نیروی انتطامی و …) هیچ مبلغی ولو اندک را به این ورزشکاران تلاشگر کمک ننمود؟

  • کامران در تاریخ آبان 18, 1394 گفت:

    واقعا به مدال آوران شهرستان پاوه تبریک میگم