ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:42

مدیر آبفای شهری : آب شرب مشترکان شهرستان پاوه وصل می‌شود

مدیر آبفای شهری : آب شرب مشترکان شهرستان پاوه وصل می‌شود

به گزارش سلام پاوه : مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان پاوه گفت: آب شرب مشترکان این شهرستان با برطرف شدن مشکل الکتروپمپ و در صورت عدم بروز مشکل جدید حداکثر تا فردا وصل می‌شود. سالم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، با اشاره به کاهش آبدهی اظهار داشت: به دلیل از کار […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان پاوه گفت: آب شرب مشترکان این شهرستان با برطرف شدن مشکل الکتروپمپ و در صورت عدم بروز مشکل جدید حداکثر تا فردا وصل می‌شود.

سالم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، با اشاره به کاهش آبدهی اظهار داشت: به دلیل از کار افتادن الکتروپمپ چاه منطقه چاه بندره در این بازدید فرماندارشهرستان کاهش 18 لیتری آب در هر ثانیه رخ داده است.

مدیر آب و فاضلاب شهری پاوه تعداد مشترکان این شهرستان را بیش از 9 هزار مشترک اعلام و  بیان کرد: بیش از هشت هزار مشترک شهری و مابقی مشترکان روستایی تحت پوشش این شرکت هستند.

مرادی با بیان اینکه قبل از بروز مشکل مذکور چاه منطقه چاه بندره شهرستان پاوه 80 لیتر آب در ثانیه آبدهی داشته است، عنوان کرد: از کار افتادن الکتروپمپ سبب کاهش آبدهی به 60 لیتر و جیره‌بندی آب و آبرسانی سیار به مشترکان مربوطه شده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های چند روز اخیر تعمیر و راه‌اندازی مجدد الکتروپمپ را با مشکل مواجه کرده است، گفت: این بارندگی‌ها عبور ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل را در مسیر صعب‌العبور مذکور سخت کرده با توجه به اینکه الکتروپمپ در عمق 230 متری زمین قرار دارد.

مرادی از قطعی آب چهار روزه مشترکان شرکت آبفای پاوه خبر داد و عنوان کرد: از روز پنجشنبه به دلایلی از جمله بارش‌ها الکتروپمپ چاه منطقه چاه بندره در این شهرستان دچار مشکل شد که قطعی آب مشترکان را به همراه داشته است.

مدیر آب و فاضلاب شهری پاوه با اشاره به اینکه آب این شهرستان از چهار حلقه چاه تأمین می‌شود، افزود: به دلیل خشکسالی‌ها آبدهی این چاه‌ها به نصف کاهش یافته است و جهت تأمین آب مشترکان سرعت بهره‌برداری از طرح آب هانی‌کوان به پاوه ضرورت می‌یابد.

مرادی با بیان اینکه طرح آب هانی‌کوان طرحی ملی است، اظهار کرد: با اتمام این طرح که لوله‌گذاری آن به طول 14 کیلومتر در حال اتمام است خروج 160 لیتری آب در ثانیه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان برای اتمام طرح مذکور تا پایان امسال تلاش می‌کنند، افزود: با پیگیری جهت رفع مشکل تأمین آب شهرستان پاوه اعتبارات مناسبی برای تکمیل طرح هانی کوان تخصیص یافته است.

5 پاسخ برای “مدیر آبفای شهری : آب شرب مشترکان شهرستان پاوه وصل می‌شود

  • لالو حمه ۲ در تاریخ آبان 18, 1394 گفت:

    مردم ما فقط بلدند به شورا و شهرداری گیر بدن چه عجب در این پروسه از انها انتقاد نشد مدیریت ضعیف درون شهری از جمله از راس فرماندار و مدیریت اب دوستان چرا یکی نیس به داد این مردم بیچاره و بی نوا برسن اداره اب پول چی رو از مردم میگیرن در اخر باید یه چیز رو به حضور شهروندان و سایت سلام پاوه برسانم اقای صالحی کسی نیس تو این شهر از بنیاد مسکن نقدی کنن حدود یه ماهه با اعصاب مردم بازی میشه بقران جاده پایین دست هم داره تخریب میشه امروز و فردا اونهم تخریب میشه اااخ اگه الان بحث شورا وشهرداری بود بازدید و نظرات رو میدیدیم که بیش چهار نظر باشن تو رو بخدا شما فکری به حال این شهر بکنین سایتتون میتونین که بنیاد مسکن و اداراه اب که دارن با شعور شهروندان بازی میکنن بکنین

  • شاهو در تاریخ آبان 18, 1394 گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید.ببخشید خبرنگار تسنیم تو پاوه کیه؟

    • فرهاد صالحي در تاریخ آبان 18, 1394 گفت:

      با سلام اطلاعی نداریم متاسفانه

  • حاجی در تاریخ آبان 17, 1394 گفت:

    اگر طرح آب هانی کوان به این صورتی که هست ادامه یابد دو سال دیگر هم راه اندازی نمی شود پیمانکارآن چند بچه از فک و فامیل خودشان را بکار گیری کرده اند و خیال ندارید به این زودی کار را تمام کنند و این را می توان با طرح انتقال آب بل به نودشه مقایسه کرد که در مدت یک سال تمام شد هر چند هیچگاه راه اندازی نشد و نمی شود انتقال آب هانی کوان به مراتب سهل تر است و کار رها شده یک روز کار می کنند و ده روز تعطیل هر چند آب جاری و فاضلاب داخل چشمه می رود و هنگام بتون کردن دره دقت نکرده اند و با ناظر دست به کی کرده اند و اگر آب هم انتقال یابد آلوده است و برای صحت و سقم این امر مسئولین می توانند در انتهایی منطقه بتون شده بازدید کنند تا ببینند که چگونه آب دره وارد چشمه می شود

  • پاوه ای در تاریخ آبان 17, 1394 گفت:

    بی تدبیرترین مدیری که تاکنون شهرستان پاوه به خود دیده مدیر آبفای پاوه آقای سالم مرادی است چراکه عدم مدیریت ایشان باعث گردیده که چهار روز نزدیک به ششصد خانوار به علت به قول خودشان سوختن پمپ چاه دچار بی آبی مطلق گردند. اگر نام برده دارای اندکی تدبیر میبود میبایست حداقل یک دستگاه پمپ یدک جهت بروز مشکلاتی این چنینی میبود که مجبور نشود برای سفارش پمپ چهار روز تمام مردم را در معظل بی آبی قرار دهد و دیگر اینکه من نمیدانم این چگونه مدیریتی است که محله هایی در سطح شهر پاوه در شبانه روز نزدیک به شانزده ساعت دارای آب بوده و در مقابل آن محله هایی وجود دارند که در شبانه روز بیشتر از یک ونیم ساعت آب نداشته آن هم در نیمه های شب با فشار بسیار کم به طوری که تانکر های آب نیز حتی یک چهارم آنها پر نمیشود. پس آقای مرادی وجدان بیدار و مدیریت صحیح شما کجا رفته که با چنین اختلاف فاحشی آب را بین شهروندان تقسیم میکنید؟!! اگر شما نظارت صحیحی برروی پرسنل خود در روی منابع آب سراب هولی و دیگر چاه های آب میداشتید به راحتی میتوانستید بحران آب را در پاوه کنترل نمایید.به اعتقاد من اگر نمیتوانید آب را به درستی مدیریت کنید بسیار محترمانه به علت عدم توانایی خود دررفع این مشکل استعفایتان را تسلیم مسوولین ذیربط نمایید
    باتشکر.

    اآ