ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:22

سعدی فتاحی :دانش آموزان سربازان سنگر علم و دانش اند

سعدی فتاحی :دانش آموزان سربازان سنگر علم و دانش اند

به گزارش سلام پاوه : مراسم گرامی داشت شهدای هشتم پاوه با روز گذشته در دبیرستان شهدای پاوه برگزارشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ، مدیر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش پاوه ، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهدای هشتم آبان […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم گرامی داشت شهدای هشتم پاوه با روز گذشته در دبیرستان شهدای پاوه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ، مدیر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش پاوه ، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهدای هشتم آبان پاوه یاد و خاطری شهدای هشتم آبان پاوه گرامی داشته شد.

سعدی فتاحی مدیر آموزش وپرورش پاوه : ضمن خیرمقدم به حضار وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و۳۶۰۰۰ دانش آموز سعدی فتاحیشهید و تبریک هفته بسیج دانش آموزی ،هدف از برگزاری این آیین را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء بویژه شهدای دانش آموز و انقلاب اسلامی هشتم آبان سال ۵۷ پاوه است که در برابر مزدوران رژیم پهلوی با از خودگذشتگی و ایثار خون خود را نثار میهن نمودند.

وی افزود : این شهدا از جنس شما دانش آموزان بودند که در آن برهه از زمان سنگر را خالی نکردند و از شهر ومیهن خود دفاع کردند.

سعدی فتاحی دانش آموزان را سربازان سنگر علم و دانش خواندند و گفت : امروز شما دانش آموزان سربازانی هستید که در سنگر اعتلای علمی با تهذیب نفس ،تحصیل و ورزش به بیانات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشیده و با جدیت سنگر علم ودانش را پاسداری وحراست نمایید.

سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه پاوه درسخنانی : با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای هشتم آبان سال ۵۷پاوه وتقدیر از مدیر آموزش وپرورش مدیر آموزشگاه وهمکاران فرهنگی ومسئول بسیج دانش آموزی بخاطر تمهید وبرگزاری آیین بزرگداشت افزودند: شهدای هشتم آبان پاوه برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار شهر پاوه هستند. وی حماسه هشتم آبان ،۲۶مرداد پاوه و تقدیم بیش از ۶۴۰ شهید را شاهد این مدعا است که مردم شهر پاوه ،درهمه برهه های انقلاب ودفاع مقدس همراه با سایر هموطنان جانفشانی واز وطن خود دفاع کرده اند.سرهنگ بهشتی راد

فرمانده سپاه ناحیه پاوه اظهار داشت : امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدای ایست که در سراسر کشور اسلامی برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی برخواستند و با خون خود از نظام اسلامی دفاع و به شهادت رسیدند.

سرهنگ بهشتی راد افزود : دشمن زمانی که از جنگ نتیجه ای نگرفت و با شکست مواجه شد با توسل به ترفند های گوناگونی ،تحرم های اقتصادی،نظامی ،علمی ،اجتماعی وتهاجم فرهنگی در صدد تضعیف و ساقط نمودن نظام اسلامی برآمد اما در این زمینه هم شکست خورد وامروز دشمنان ما با راه انداختن جنگ نیابتی و ایجاد شبکه های تروریستی (داعش) در ممالک اسلامی قصد برهم زدن اتحاد اسلامی را با اسلام هراسی و ایجاد اختلاف در بین قومیت ها سعی در نفوذ فرهنگی دارند .

وی با تاکید بر هوشیاری  در مقابل دشمنان گفت : ما باید بیش از پیش هوشیاری خود را درمقابل تبلیغات گروههای تروریستی و تکفیری حفظ نمایم .

این آیین با اجرای سرود دانش آموزان دبیرستان شهدای هشتم آبان پاوه و قرائت مقاله ای در وصف شهدای هشتم آبان سال 57 پاوه؛ توسط یکی از دانش آموزان آموزشگاه ادامه یافت .

در پایان از خانواده شهدای دانش آموزی وانقلاب اسلامی هشتم آبان سال 57 شهر پاوه شهید علی خورشیدی زاد، شهید صالح هشدار و شهید معروف فتاحی با اهدای هدایایی ولوح ایثار و شهاد ت تجلیل به عمل آمد.

شهدای هشتم آبان

ش

ش14

ش13

ش15

ش9

ش10

ش2

ش1

ش 18

شهدای هشتم آبان

یک پاسخ برای “سعدی فتاحی :دانش آموزان سربازان سنگر علم و دانش اند

  • فرهنگی در تاریخ آبان 17, 1394 گفت:

    با سلام
    دوست داشتیم شهردار محبوب و محجوب در این مراسم سخنرای می کرد تا …