ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:59

فریادهای مرگ بر امریکای مردم مرزدار پاوه طنین انداز کوی و برزن شد/ گزارش تصویری

فریادهای مرگ بر امریکای مردم مرزدار پاوه طنین انداز کوی و برزن شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل مردم مرزدار پاوه در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طنین انداز کوی و برزن این خطه مرزی شد. به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم باشکوه دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با عبور از خیابانهای پاوه در محل […]

به گزارش سلام پاوه : فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل مردم مرزدار پاوه در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طنین انداز کوی و برزن این خطه مرزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم باشکوه دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با عبور از خیابانهای پاوه در محل سه راهی ارشاد این شهر فرماندار پاوهتجمع کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ براسرائیل تنفر خود را از جنایتهای امریکا اعلام داشتند.

فرماندار پاوه در این مراسم گفت: این روز به عنوان یک روز ملی و مهم در تاریخ کشورمان برای همیشه ثبت و ضبط است زیرا در این روز جوانان غیور و دانشجویان پیرو خط امام (ره) ابهت توخالی و طلسم ابرقدرتی استکبار جهانی را با شجاعت و شهامت برای همیشه شکستند.

پرویز ایده پور افزود: این روز ملی و تاریخی در سه بعد مهم و اساسی روز دانش آموز، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی امریکا مورد تجزیه و تحلیل کارشناسان قرار می گیرد.

وی با اشاره اقتدار ایران اسلامی در صحنه های بین المللی گفت: مردان پرتلاش و مصمم دیپلماسی کشورمان که امروز قدرتهای جهانی را در پشت میز مذاکره به زانو در آوردند، همان دانش آموزان سال 57 و دانشجویان پیرو خط امام (ره) هستند که عزت و اقتداری را که شهیدان عزیز برای ایران اسلامی به ارمغان آورده بودند به رخ قدرتهای جهانی کشیدند.

در پایان تجمع کنندگان قطعنامه مراسم را که در هشت بند تنظیم شده بود با فریادهای تکبیر خویش تأیید کردند.

راهپیمایی سیزدهم آبان در شهرهای نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره شهرستان پاوه نیز با حضور گسترده مردم و دانش آموزان برگزار شد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان کرمانشاه قرار دارد.

عکس : طیفور حاتمی

آبان 1 فرماندار پاوه راهپیمایی آبان ماه آبان 5 آبان 6 آبان 7 آبان 12 آبان 11 آبان 10 آبان 8 آبان 13 آبان 14 آبان 15 آبان 9 راهپیمایی آبان ماه آبان

ملا هادی رمضانی

یک پاسخ برای “فریادهای مرگ بر امریکای مردم مرزدار پاوه طنین انداز کوی و برزن شد/ گزارش تصویری

  • کریمی در تاریخ آبان 14, 1394 گفت:

    سلام کاش کلمه مرزداران را نمی نوشتی مرز بانه ومریوان است که منطقه آزاد شدند