ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:50

هژیرمحمودی قهرمان دو میدانی معلولین جمعیت هلال احمرکشور شد

هژیرمحمودی قهرمان دو میدانی معلولین جمعیت هلال احمرکشور شد

به گزارش سلام پاوه : رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه اعلام کرد: عضو جوان معلول جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در مسابقات کشوری دو و میدانی مدال طلای این مسابقات را به دست آورد. سید مسعود حسینی ضمن تبریک به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر برای داشتن عضوهایی فعال و افتخار آمیز به […]

به گزارش سلام پاوه : رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه اعلام کرد: عضو جوان معلول جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در مسابقات کشوری دو و میدانی مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.هژیر محمودی

سید مسعود حسینی ضمن تبریک به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر برای داشتن عضوهایی فعال و افتخار آمیز به خبرنگار سلام پاوه گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با وجود اینکه جزو مناطق محروم و دور افتاده استان به شمار می‌رود اما با داشتن اعضای خاص هموراه توانسته است موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

وی تصریح کرد: اکنون هژیر محمودی عضو جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در مسابقات کشوری دو و میدانی توانسته است مقام اول این مسابقات را کسب کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در این خصوص ادامه داد: این مسابقات با عنوان جشنواره مهر رضوی ویژه معلولین زیر ۲۳ سال و بخش دو ۱۵۰۰ متر کلاس T37 برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از بازگشت هژیر محمودی از مسابقات ،جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به دلیل تلاش‌های بی‌دریغ این جوان مراسمی جهت تقدیر از او با حضور مسئولان شهرستان پاوه برگزار و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

5 پاسخ برای “هژیرمحمودی قهرمان دو میدانی معلولین جمعیت هلال احمرکشور شد

  • جمال جباری در تاریخ آبان 15, 1394 گفت:

    باعرض تبریک خدمت کاک هژیر عزیز و پدر دلسوزشان کاک رۆزگار گرامی
    امیداست باحمایت های ادارات مربوطە این ورزشکار توانمندرو در سطح جهانی ببینیم
    به امید ٱنروز

  • ناشناس در تاریخ آبان 13, 1394 گفت:

    به نوبه خودم به هژیر محمودی کسب مقام اول در مسابقات دو و میدانی را تبریک میگم

  • هورامی در تاریخ آبان 12, 1394 گفت:

    به اقای محمودی عزیز و خانواده محترمشان تبریک میگویم

  • شاهرخ حاتمی در تاریخ آبان 12, 1394 گفت:

    این موفقیت را به کاک هژیر وپدر بزرگوارش کاک رزگار محمودی تبریک عرض میکنم

  • میلاد حاتمی در تاریخ آبان 12, 1394 گفت:

    موفقیت کاک هژیر محمودی را،به کاک روزگار عزیز،به خودش وبه خانواده هلال احمر پاوه و جامعه ورزشی شهرمان تبریک عرض می کنم.امیدوارم این موفقیتها تداوم داشته باشد.