ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 05:45

پیام مدیر آموزش و پرورش پاوه بمناسبت گرامی داشت 13 آبان

پیام مدیر آموزش و پرورش پاوه بمناسبت گرامی داشت 13 آبان

به گزارش سلام پاوه : سعدی فتاحی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه بمناسبت گرامی داشت ۱۳ آبان(روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) پیامی صادر نمودند. بسم الله الرحمن الرحیم 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار یکی از روزهای است که در تاریخ ایران انقلاب اسلامی همانند […]

به گزارش سلام پاوه : سعدی فتاحی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه بمناسبت گرامی داشت ۱۳ آبان(روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیمسعدی فتاحی

13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار یکی از روزهای است که در تاریخ ایران انقلاب اسلامی همانند ستاره ای درخشان برتارک تاریخ می درخشد و روزی است که با شهادت دانش آموزان معصوم و بی گناه توسط ایادی استکبار و نیز تبعید حضرت امام (ره)که رژیم منحوص پهلوی توان تحمل بیدار گری هایش را نداشتند و از طرف دیگر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از نظر ملت ایران اسلامی بویژه قشر جوان از ایام الله به شمار میرود .

لذا از دانش آموزان عزیز انتظار می رود تا با مطالعه تاریخ سیاسی واجتماعی ایران و رشادت های دانش آموزان که با خون خود انقلاب اسامی را بیمه کردند الگوی خود قرار دهند.
13آبان یادآور مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار علیه رژیم وحامیان آن به ویژه استکبار جهانی است و نشانه پویایی این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی و نماد همدلی و همزبانی ملی در دست‌یابی به اهداف والا است و دانش آموزان مسلمان ومتعهد همواره در روند رشد وشکوفایی حرکت اسلامی وانقلابی جامعه موثر بوده اند وویژگی ضد استکباری آنها جزءهویت جدا نشدنی شان به شمار می رود.

قشر دانش آموز در تاریخ دفاع مقدس وجنگ تحمیلی با تقدیم 36000نفر شهید وبعد از جنگ در دوران سازندگی با اجرای طرح های جهادی مانند طرح هجرت وفعالیتهای عمران وبا زسازی وآماده سازی فضاهای فرهنگی آموزشی ودر عرصه علمی تحقیقاتی در المپیاد های علمی وورزشی نخبگان علمی ومدال آوران خوبی برای میهن اسلامی بوده اند.
لذا اینجانب بعنوان یک معلم این روز ملی به خدمت جامعه دانش آموزی ،اسا تید ،معلمان وجامعه فرهنگی تبریک عرض مینمایم .

سعدی فتاحی
مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه