ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:36

پیام تبریک رئیس آموزش وپرورش منطقه نوسود به مناسبت روز دانش آموز

پیام تبریک رئیس آموزش وپرورش منطقه نوسود به مناسبت روز دانش آموز

به گزارش سلام پاوه : رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز پیامی به شرح ذیل منشر نموده است. بسم الله الرحمن الرحیم 13 آبان روز دانش آموز، تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و تجلی افتخار ملت ایران […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز پیامی به شرح ذیل منشر نموده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان روز دانش آموز، تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار منصور وهابیجهانی و روز عزم و اراده ملی، تبلور هوشیاری در برابر دسیسه ها و نقطه عطفی در تحرکات انقلابی ملت سرفراز و بیدار ایران است که می تواند تبلور دوباره روح آزادگی و مقاومت در میان اجتماع باشد.

در چنین روزی دانشجویان و دانش آموزان توانستند با دانایی، همدلی، ایثار، شجاعت و فداکاری لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر و افتخاری بزرگ برای تاریخ استکبار ستیزی به یادمان گذارند.

اینجانب این روز را که روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت حضرت امام (ره) تا شهیدان هشت سال دفاع مقدس می باشد را به همه دانش آموزان ایران زمین خاصتا دانش آموزان این منطقه تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه مسئلت می نمایم.

منصور وهابی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود

یک پاسخ برای “پیام تبریک رئیس آموزش وپرورش منطقه نوسود به مناسبت روز دانش آموز

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ آبان 11, 1394 گفت:

    اینجانب این روز را به حضرتعالی و همه دانش آموزان ایران زمین خاصتا دانش آموزان این منطقه تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای شما مسئلت می نمایم.

    همچنین به استاد گرانقدر جناب آقای مستوفی عزیز تبریک و تهنیت می گویم.
    و به دانش آموزان و همکاران زیر مجموعه اش.