ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:54

از مدال آوران کشوری کونگ فو و قهرمان کشتی غرب آسیا تجلیل شد/گزارش تصویری

از مدال آوران کشوری کونگ فو و قهرمان کشتی غرب آسیا تجلیل شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی از کونگو فو کاران مدال آور کشوری و سینا امینی کشتی گیر قهرمان مسابقات غبر آسیا تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: طی مراسمی با حضور ورزشکاران،رئیس اداره وزرش وجوانان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ،اعضای شورای اسلامی شهر،پیشکسوتان رشته های ورزشی،اعضای انجمن پیشگیری از اعتیاد(ژیانه وه)، […]

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی از کونگو فو کاران مدال آور کشوری و سینا امینی کشتی گیر قهرمان مسابقات غبر آسیا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: طی مراسمی با حضور ورزشکاران،رئیس اداره وزرش وجوانان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ،اعضای شورای اسلامی شهر،پیشکسوتان رشته های ورزشی،اعضای کونگ فو انجمن پیشگیری از اعتیاد(ژیانه وه)، مربیان و هیات های ورزشی از مدال آوران کشوری کونگ فو و قهرمان کشتی نوجوانان غرب آسیا در سالن شهید عبدالله زاده تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم که شب گذشته برگزار شد هوشیار عبدالله زاده رئیس هیئت کونگ فو شهرستان پاوه در سخنانی ضمن تبریک و خوشحالی به خاطر قهرمانی و افتخار افرینی این عزیزان اعلام کرد که انشااله در آینده شاهد افتخار آفرینی این عزیزان در سطح جهانی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه باید در زمینه ورزش عزم جدی صورت بگیرد و مسئولین توجه خاصی به این مقوله مهم و سرنوشت ساز داشته باشند.متاسفاته علیرغم فواید و نیاز جامعه به مقوله ورزش و با توجه به استعداد های خوبی که جوانان شهر ما دارند هنوز هیچ اقدامی به صورت جدی در این زمینه صورت نگرفته است که امیدواریم به این مقوله مهم بیشتر توجه شود.

عبدالله زاده افزود:از معضلات ورزش در کشور و بخصوص مناطق محروم  اجاره دادن سالنها و اماکن ورزشی به بخش خصوصی است که این اقدام عملا ورزش را برای بیشتر جوانان کشور و علی الخصوص جوانان و ورزشکاران ما سخت کرده است که امید است مسئولین و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی که در این زمینه تلاشهایی هم انجام داده اند برای رفع آن پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی همچنین اظهار داشت نیاز است که همه مسئولین ورزشکاران و قهرمانان را در رشته های مختلف ورزشی مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند که این عزیزان بتوانند با پشت گرمی و اسوده خاطر در صحنه مسابقات ورزشی حضور داشته باشند.

هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان هم در این دیدار ضمن تبریک و موفقیت به این عزیزان و همه ورزشکاران برای آنها آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد که انشالله در آینده نزدیک در مسابقات جهانی ورزشکاران بیشتری در سطح شهرستان افتخار آفرینی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان با تمام توان و پتانسیل که در اختیار دارد در خدمت همه ورزشکاران خواهد بود و امیدواریم که در آینده وضعیت مالی و منابع تخصیص یافته بهتر شود که بتوانیم با برنامه ریزی بهتر به ورزش شهرستان امیدوار باشیم.

حسینی افزود:امیدواریم با همکاری همه هیئت های ورزشی و کمک مسئولین محترم انجمنی در شهرستان به حمایت از ورزشکاران عزیز تشکیل دهیم.

در ادامه برنامه ورزشکاران با مربیگری استاد سوران قمری به اجرای حرکات نمایشی در سبک های مختلف پرداختند که با تشویق حاضرین جو خاصی را در سالن بهکونگ فو وجود آمد.

سپس سعدی سپنجی به نمایندگی از انجمن مردمی پیشگیری از اعتیاد (ژیانه وه ) به ایراد سخنانی پرداخت و اهمیت و جایگاه ورزش ، ورزشکار و استاد و مربی را در مباررزه و پیشگیر از اعتیاد جوانان تشریح کرد .

در این مراسم از مدال آوران کشری کونگ فو تنی چند از مربیان و رئیس هیئت و همچنین قهرمان کشتی آزاد و فرنگی غرب آسیا آقای سینا امینی تجلیل شد

اسامی افراد مورد تجلیل :۱-سینا امینی در وزن ۱۰۰کیلوگرم در رشته کشتی در ازاد و فرنگی در میان هفت کشور آسیایی به مقام نخست دست یافت.
۲-آقای آریان رازقی فرد عنوان نایب قهرمان مسابقات کشوری را در رشته کونگ فو کسب کردند.
۳-سهیل احمدی به عنوان نفر سوم مسابقات المپیاد دانشجویی کشور د رشته کونگ فو.
۴-سوران قمری بازیکن تیم ملی و دارنده ۷ مدال قهرمانی کشور .
همچنین در این مراسم به پاس زحمات و تلاشهای شبانه روزی استاد نازار محمودی فر در طی دو دهه از این استاد گرانقدر تجلیل بعمل آمد.

همچنین ورزشکاران و اعضای هیئت کونگ فو شهرستان به پاس زحمات و تلاشهای اقای هوشیار عبدالله زاده از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است در برگزاری این مراسم و حمایت از هیئت کونگ فو از تمامی حامیان از جمله : نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی-اقای حعفر بدری-دکتر یاور محمدی و دکتر پیام یوسفی-شورای اسلامی شهر-انجمن ژیانه وه-اداره ورزش و جوانان و فرمانداری هر کدام مبالغی را در اختیار هیئت کونگ فو قرار داده بودند تشکر و قدر دانی شد.

گزارش از : صهیب زربان

عکس: طیفور حاتمی

کونگ فو

کونگ فو

کونگ فو 19

کونگ فو 10

کونگ فو 5

کونگ فو 3

کونگ فو 8

کونگ فو 9

کونگ فو 29

کونگ فو 23

کونگ فو 28

کونگ فو 6

کونگ فو

کونگ فو 24

کونگ فو 22

کونگ فو 32

کونگ فو 27

کونگ فو 16

کونگ فو 14

کونگ فو 11

کونگ فو 20

کونگ فو

کونگ فو 25

دکتر محمود ویسی

4 پاسخ برای “از مدال آوران کشوری کونگ فو و قهرمان کشتی غرب آسیا تجلیل شد/گزارش تصویری

  • م ولدبیگی در تاریخ آبان 11, 1394 گفت:

    مشکل دیگه ای که این ورزشکاران در بیشتر مواقع با ان روبرو هستند عدم دسترسی به پزشک و یا کلنیک ورزشی که بتوانند به راحتی و اطمینان و بدون دلهره از هزینه های درمانی و یا سایرهزینه ها و مشکلات به انجا مراجعه کنند یا از طرف اداره ورزش و جوانان به انجا معرفی شوند
    در حال حاضر چند نفر از این ورزشکاران دچار مصدومیت هستند مصدومیت ناشی از تمرین و یا از مسابقات
    که لازم هست به انها رسیدگی شود
    پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر و قدردانی را دارم
    موفق و سربلند باشید

  • م ولدبیگی در تاریخ آبان 11, 1394 گفت:

    با سلام
    ضمن قدردانی و تشکر از بانیان این مراسم
    تشویق و تجلیل از قهرمانان شهرمان می تواند باعث دلگرمی بیشتر ورزشکاران و قهرمانان شود
    کار بسیار پسندیده ای است که امیدوارم در همه عرصه ها به ان توجه شود
    اما در قبال این ورزشکاران و قهرمانان مردم و مسولین وظایف دیگری هم دارند که بسیار مهم و حایز اهمیت هستند که اقای عبدالله زاده به موارد خوبی اشاره فرمودند و چند مورد هم که به نظر من مهم هستند و به انها توجه نمی شود
    امکانات بسیار ضعیف سالنهای ورزشی و عدم توجه به مکان تمرین این قهرمانان است که از جمله انها می توان به ( سیستم گرمایشی در فصل سرد . تهویه مناسب در فصل گرم . نداشتن رخت کن. سرویس بهداشتی نامناسب و غیر بهداشتی. نور نامناسب سالنها )اشاره کرد
    که در بسیاری از موارد این مشکلات جهت صرفه جویی انجام می شود و از طرف کسانی که سالنها را اجاره کرده اند اعمال می شود( جهت اطمینان از موارد اشاره شده به محل تمرین تکواند مراجعه فرمایید )
    با تشکر و ارزوی موفقیت روز افزون براب همه مردم این دیار

  • کامران در تاریخ آبان 11, 1394 گفت:

    تبریک میگم به سینا که با مدال طلا افتخاری آفرینی کرد در مسابقات کشتی فرنگی بغداد عراق افتخاریست برای پاوه خوشحالم که از سینا امینی و سوران قمری و بقیه ورزشکاران تجلیل شد واقعا اداره ورزش و جوانان حقشه که باید از ورزشکاران تجلیل کنه

  • شهروند در تاریخ آبان 11, 1394 گفت:

    کاک هیوا هیت شطرنج رو در یابید شهر پاوه شطرنج بازان سطح ملی دارد و ورزش کم خرجی هم هست ضریب هوشی مردم شهر پاوه از علل اصلی آن است