ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:59

افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بخش باینگان برگزار شد/ گزارش تصویری

افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بخش باینگان برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : مراسم نمادین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان منطقه باینگان روز گذشته در دبستان حضرت سمیه(س) بانه وره برگزارشد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم نمادین حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، در سخنانی به بیان نقش و […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم نمادین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان منطقه باینگان روز گذشته در دبستان حضرت سمیه(س) بانه وره برگزارشد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم نمادین حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، در سخنانی به بیان نقش و جایگاه المپیادهای ورزشی دانش آموزان در مستوفیگسترش ورزش قهرمانی و پویا نمودن ورزش های بومی و محلی تأکید کرد.

وی با اشاره به شعار این برنامه یعنی تهذیب، تحصیل و ورزش گفت: بر دانش آموزان لازم است تا در راستای پرورش جسم و تربیت بدنی در کنار ورزش و ورزیدگی و آمادگی جسمانی با تکیه بر اصول اخلاقی بکوشند

عین الدین رحمانی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش باینگان نیز به این خبرگزاری اعلام کرد: در سال تحصیلی ۹۵/۹۴دانش آموزان این منطقه در قالب برنامه المپیادهای ورزشی در بیش از۱۵رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

در این مراسم دانش آموزان مهارت خود را در کاراته. طناب بازی وبازی بومی محلی به نمایش گذاشتند .

شایان ذکر است در این برنامه علاوه بر مسئولین و مقامات محلی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه، رئیس شورای اسلامی شهرستان و پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند.

المپیاد

المپیاد11

المپیاد8

المپیاد13

المپیاد12

المپیاد6

المپیاد7

المپیاد5

المپیاد4

المپیاد3

المپیاد10

المپیاد1

المپیاد

یک پاسخ برای “افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بخش باینگان برگزار شد/ گزارش تصویری

  • یاسر در تاریخ آبان 10, 1394 گفت:

    درود بر دانش آموزان فهیم و مدال آوران کشوری رضوان رحمانی و هیرو صحرایی . امیدوارم در تمام صحنه های زندگی پیروز و موفق باشید .