ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:07

سالن ورزشی 2500 نفری پاوه لبریز از آب شد/ چه کسی مقصر است شهرداری یا اداره ورزش و جوانان..؟

سالن ورزشی 2500 نفری پاوه لبریز از آب شد/ چه کسی مقصر است شهرداری یا اداره ورزش و جوانان..؟

به گزارش سلام پاوه : سالن ورزشی 2500 نفری حضرت امام خمینی (ره) پاوه غروب روز چهارشنبه بدلیل بارش باران و نفوذ در این سالن پر از آب شد و این سالن دچار مشکلات فروانی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بارش باران در چند روز اخیر در شهرستان پاوه علی الرغم داشتن خیر […]

به گزارش سلام پاوه : سالن ورزشی 2500 نفری حضرت امام خمینی (ره) پاوه غروب روز چهارشنبه بدلیل بارش باران و نفوذ در این سالن پر از آب شد و این سالن دچار مشکلات فروانی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بارش باران در چند روز اخیر در شهرستان پاوه علی الرغم داشتن خیر و برکت فروان برای منطقه به دلیل بی توجهی و سهل انگاری هایی باعث مشکلات عدیده سالنای شد.از جمله این مشکلات نفوذ آب باران به داخل سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره ) بود که این سالن از مهمترین سالن های ورزشی شهرستان پاوه می باشد.

در این باره پیگیر موضوع شدیم اردلان نادر زاده مسئول سالن 2500 نفری حضرت امام خمینی (ره) پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : روز سه شنبه پس از بارش باران و نفوذ کم آب به داخل سالن سریعا با کمک دوستان مانع نفوذ بیشتر آب به داخل سالن شدیم و فردای همان روز حضوری موضوع و دلیل نفوذ و احتمال مجدد نفوذ آب را به اداره ورزش و جوانان پاوه گزارش دادم تا اقدام عملی در این باره صورت بگیرد .

وی ادامه داد و افزود : متاسفانه غروب روز چهارشنبه علی الرغم تذکر موضوع قبل از وقوع این جریان، آب با نفوذ از ناحیه دیوار مشرف به شهرک کارگاهی و پشت درب سالن ورزشی در ساعت حدود 19:20 تمام سالن پر از آب شد.

نادرزاده اظهار داشت : سریعا موضوع رو به فرمانداری اطلاع دادم و آقای ایده پور و تنی چند از اعضای شورای اداری و رئیس شورای اسلامی شهر پاوه و شهردار در محل حاضر شدند و تا پاسی از بامداد روز پنجشنبه پیگیر موضوع شدند و دستور اقدامات عملی را برای رفع مشکل صادر کردند.

هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه نیز به خبرنگار سلام پاوه گفت : روز چهارشنبه نامه ای را برای جلوگیری از وقوع این جریان به شهرداری نوشتیم و آن را آقای توفیقی به شهرداری بردند و پس از دستور آقای میری به واحد مربوطه جهت اقدام ارجاع داده شد.سالن

نفوذ آب به داخل سالن از ناحیه درب پشتی سالن مشرف به جاده بدون جدول شهرک کارگاهی بوده است و با جمع شدن نخاله ها در پشت دیوار سالن 2500 نفری آب براحتی وارد حریم سالن شده و از طریق درب پشتی تمام کفپوش و سالن ورزشی چند منظوره حضرت امام خمینی (ره) پاوه پر از آب نمود و تا به غروب روز پنجشنبه همچنان پاکسازی سالن توسط نیروهای خدماتی شهرداری پاوه ادامه داشت وس الن با زحمات این عزیزان پاکسازی شد.

محمد علی میری سرپرست شهرداری پاوه نیز در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در این باره گفت : ارتفاع دیوار سالن ورزشی کوتاه بوده و به این دلیل آب به داخل سالن راه یافته و مشکل از ناحیه شهرداری نبوده است.

هیوا حسینی نیز در این باره گفت ما بدنبال مقصر نیستیم اما کوتاه بودن دیوار سالن را رد میکنم و دیوار استاندارد است  و معتقد است نداشتن جدول و جمع شدن نخاله ها بدلیل خاکبرداری های زمین های مشرف به این دیورا باعث شده است دیوار با جاده همسطح شودو آب به راحتی وارد حریم سالن شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار و شورا و شهردار و بخصوص رئیس شورای اسلامی شهر پاوه آقای آزاد حسینی بخاطر کمک برای تخلیه آب داخل سالن از پرسنل و کارگران زحمت کش شهرداری پاوه تشکر نمود.

حال باید پرسید چه کسی مقصر است ؟ شهرداری یا اداره ورزش و جوانان ؟ آیا بعد از وقوع این ماجرا تمهیدات لازم صورت گرفته است ؟ براستی سرنوشت کف پوش نه چندان خوب این سالن بعد از این ماجرا چه می شود؟ آیا مشکلی بر مشکلات ورزش پاوه اضافه می شود؟ اینها و شاید ده ها سوال دیگر منتظر واکنش عملی مسئولین است و پاسخگویی آنها هستیم .فرماندار

از نکات جالب توجه می توان به حضور فوری فرماندار پاوه به عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان پاوه در محل سالن و پیگیری و دستورات لازم در این باره بود که مسئول سالن نیز از حضور وی تقدیر و تشکر کرد.

پرویز ایده پور همچنین بامداد روز پنجشنبه به همراه مهدی عبدی در چند محل و واحد مسکونی در سطح شهر که دچار مشکلاتی شده بودند حاضر شد و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات شد و در این باره یکی از شهروندان آقای نریمان درویشی که آب به داخل خانه وی نفوذ کرده بود از حضور و پیگری سریع فرماندار پاوه تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر تکمیلی

نریمان

salon2500 (8)

سالن 1

دیوار

سالن

salon2500 (2)

salon2500 (3)

salon2500 (1)

salon2500 (6)

salon2500 (5)

6 پاسخ برای “سالن ورزشی 2500 نفری پاوه لبریز از آب شد/ چه کسی مقصر است شهرداری یا اداره ورزش و جوانان..؟

  • ناشناس در تاریخ آبان 9, 1394 گفت:

    باسلام، درجواب دودوست عزیز شهروند وزبل خان باید عرض کنم دور از انصاف است زحمات شهردار جدید اعضاء شورا واز همه مهمتر کارگران زحمت کش شهرداری را که اون دوشب کشیدند این جوری نادیده بگیرید،

  • شهروند در تاریخ آبان 8, 1394 گفت:

    سلام شهرداری که از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکند وتقصیر را روی دوش دیگران میندازد با بارش چند روز باران فوری اززیر کار در میره حالا وسط زمستان با بارش برف ویخبندان می گوید مقصر اصلی تمام مردم هستند که تو این شهر زندگی میکنن.
    ایشان با توجه به شغلی که داشته اند باید برای هرکاری یکی را حتما” مقصر اعلام بکند

  • معین در تاریخ آبان 8, 1394 گفت:

    آقا ی صالحی خسته نباشید. نه شهرداری مقصره نه اداره ورزش،مقصر اصلی این واقعه فقط باران است باران!!!!!

  • ورزشدوست در تاریخ آبان 8, 1394 گفت:

    به گواه همه مردم شهرستان پاوه اداره ورزش وجوانان راخیلی وقت است آب برده ولی حالا می خواهند مقصر را پیدا کنند من خیلی متعجبم……..

  • زبل خان در تاریخ آبان 8, 1394 گفت:

    كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم
    آقاي ميري عزيز تقصير از تركيبات آب است احتمالا اگر خداوند بزرگ بجاي هيدروژن ، عنصري ديگر مثلا نيتروژن قرار مي داد چنين اتفاقي نمي افتاد
    جمع كنيد اين ماست مالي ها را . با درست هاي قديمي خود خوش باشيد كه :
    يار در بر و مي در كف و عشق بكام است
    سلطان جهان جهانم بدين سان غلام است

  • شهروند در تاریخ آبان 8, 1394 گفت:

    چرا باید همه تقصیرا گردن شهرداری بیفته شهرداری که مقصر بارش باران نیست من خودم شاهد موضوع بودم که شهردار و اعضای شورای شهر و مسئول خدمات شهری با نیروهای تحت امرشون تا پاسی از شب داشتن تو شهر به مردم خدمت میکردن واقعا خداروخوش نمیاد که تقصیر رو به گردن شهرداری انداخت مقصر خود تربیت بدنی است که دیوارسالن پایین تر از جاده دسترسی شهرک کارگاهی است اونا فقط بلدن شهریه سالن رو بگیرن چرا قسمتیش رو خرج هزینه های سالن نمیکنن . اون از وضعیت نامطلوب کف پوش . در زمستان و تابستان که اصلا وسایل گرمایشی و سرمایشی ندارن حتی شنیدم که کارگران زحمت کش شهرداری سالن رو تمیز کردن پس سایر ادارات و تربیت بدنی چکاره بودن