ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:37

بارش باران در پاوه از مرز 175 میلیمتر گذشت/ارتفاعات شاهو سفید پوش شد

بارش باران در پاوه از مرز 175 میلیمتر گذشت/ارتفاعات شاهو سفید پوش شد

به گزارش سلام پاوه : بارش باران در پاوه از مرز 175 میلیمتر گذشت و اولین برف پاییزی ارتفاعات شاهو را سفید پوش کرد. ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه در گفتگو با سلام پاوه اعلام کرد تا عصر امروز پنجشنبه 7 آبان ماه 1394 بیش از 175 میلیمتر بارش باران در پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : بارش باران در پاوه از مرز 175 میلیمتر گذشت و اولین برف پاییزی ارتفاعات شاهو را سفید پوش کرد.

ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه در گفتگو با سلام پاوه اعلام کرد تا عصر امروز پنجشنبه 7 آبان ماه 1394 بیش از 175 میلیمتر بارش باران شاهو 1در پاوه داشته ایم.

بارش باران پاییزی این نعمت الهی در حالی در شهرستان پاوه با شدت فراوان به باریدن گرفته است که به عقیده کارشناسان سال زراعی امسال از جمله پربارانترین سالهای دهه اخیر است هرچند با وجود بارش های فروان چند سالی است در پاوه ، مشاهده می شود ساعات زیادی آب شرب منازل قطع و جیره بندی می شود اما بهرحال بنظر می رسد در سال جاری مسئولان امر هیچ دلیلی برای قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان نداشته باشند .

در این راستا در مجموع میزان بارش در مدت اخیر پاوه با بیش از 175 میلیمتر بیشترین میزان بارش در استان را داشته است که امید است مسئولین عزیز از همین الان برنامه ریزی های لازم را برای رفع جیره بندی آب در شهرستان داشته باشند.

در این راستا نیز خوشبختانه کوه شاهو نیز اولین برف پاییزی را به خود گرفت و چهره زیبای خود را با این برف زیبا دوچندان زیباتر کرد.

شاهو 1

شاهو 1

یک پاسخ برای “بارش باران در پاوه از مرز 175 میلیمتر گذشت/ارتفاعات شاهو سفید پوش شد