ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:52

شهریاری خبر داد: مسیر گردنه تته به مریوان تا اطلاع ثانوی مسدود شد

شهریاری خبر داد: مسیر گردنه تته به مریوان تا اطلاع ثانوی مسدود شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه از مسدود شدن مسیر ارتباطی پاوه به مریوان در گردنه تته خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه از مسدود شدن مسیر ارتباطی پاوه مریوان در گردنه تته خبر داد. […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه از مسدود شدن مسیر ارتباطی پاوه به مریوان در گردنه تته خبر داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه از مسدود شدن مسیر ارتباطی پاوه مریوان در گردنه تته خبر داد.ابراهیم شهریاری

ابراهیم شهریاری گفت : با توجه به تداوم بارش شدید و ریزش کوه در حوزه استحفاظی سروآباد و جهت جلوگیری از وقوع حادثه و حفظ ایمنی ترددکنندگان، مسیر ارتباطی پاوه مریوان در گردنه تته تا اطلاع ثانوی ، بسته شد.

وی با بیان اینکه در طی تماس با رئیس اداره راه و شهرسازی سروآباد و اعلام و تایید ایشان در بسته شدن این مسیر گفت: در پی شدت بارش باران در ارتفاعات کوههای دالانی ،ریزش توده سنگ و شن و ماسه در وسط جاده حوزه استحفاظی سروآباد ؛ این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

شهریاری ادامه دادو افزود: مسیر حوزه استحفاظی شهرستان پاوه پاکسازی شده است و ان شاالله تا فردا این مسیر مسدود شده نیز باز خواهد شد.