پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:11

برگزاری مراسم اهداءجوایز المپیاد استانی دادرس هلال احمر در مدرسه 20 خرداد

برگزاری مراسم اهداءجوایز المپیاد استانی دادرس هلال احمر در مدرسه 20 خرداد

به گزارش سلام پاوه : مراسم اهداء جوایز المپیاد استانی دادرس هلال احمر به تیم دانش آموزی دبیرستان شهدای ۲۰ خرداد صبح امروز در مراسم صبحگاهی این مدرسه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تیم دانش آموزی برادران جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه مقام سوم مسابقات استانی دادرس را که در شهریور ماه […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم اهداء جوایز المپیاد استانی دادرس هلال احمر به تیم دانش آموزی دبیرستان شهدای ۲۰ خرداد صبح امروز در مراسم صبحگاهی این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تیم دانش آموزی برادران جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه مقام سوم مسابقات استانی دادرس را که در شهریور ماه سالجاری در مسعود حسینیکرمانشاه برگزار شده بود را کسب کرده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در این باره اظهار داشت: این مسابقات هر ساله از میان تیم های مدارس مقاطع متوسطه اول در سراسر کشور برگزار می شود در المپیاد طرح دادرس در هر تیم چهارده نفر حضور دارند که در دو بخش عمومی و تخصصی ویژه مسابقات به رقابت می‌پردازند و تیمی که بالاترین امتیاز را کسب کند به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در هر بخش رقابت پنج آیتم وجود دارد، افزود: در بخش عمومی، حمل مصدوم و حمل بک برد، پناه‌گیری، تخلیه اضطراری، اطفای حریق و آزمون کتبی و در بخش تخصصی ارزیابی اولیه، احیای قلبی ـ ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل‌بندی و چادرزنی وجود دارد.

سید مسعود حسینی افزود: در این مسابقات ۱۷ تیم امدادی از شهرستان های استان و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان ، حضور داشتند که تیم دانش آموزی برادران جمعیت هلال احمر پاوه مقام سوم تیمی این مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: دادرس به معنای دانش آموزان آماده در روزهای سخت است و هدف از اجرای طرح دادرس افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری ناشی از حوادث در هلال احمر بیست خرداد5مدارس ، استفاده از ظرفیت های بالای آموزش وپرورش در بحث نیروی انسانی و فضای آموزشی جهت تربیت نیروهای متخصص ، توسعه و ترویج فرهنگ خود امدادی و سازماندهی تیم های مدیریت بحران شامل دانش آموزان و ظرفیت سازی برای پاسخگویی و مقابله مناسب در زمان وقوع حوادث می باشد.

حسینی در پایان نیز از همکاری مدیریت محترم آموزش و پرورش پاوه جناب آقای سعدی فتاحی و مدیران قبلی و فعلی مدرسه شهدای ۲۰ خرداد آقایان جباری و زور اسنا تقدیر و تشکر نمود.

اسامی دانش اموزان تیم دادرس:
مبین نوری؛ مبین اسلامی نیا؛ سینا احمدی؛ سینا ولدبیگی؛ سینا لطفی؛ فرزین نعیمی فر؛ سید سعید حیدری؛ سید صائب حسنی؛ کاویان صیافی؛ پارسا معاذی؛ آرمین سعدی؛ سروش سلیمی؛ آراس صفوی و میثم اسدی

مربیان زحمتکش این دانش آموزان آقایان محمد مهدی امینی و شاهو عظیمی

هلال احمر بیست خرداد5

هلال احمر بیست خرداد3

هلال احمر بیست خرداد2

هلال احمر بیست خرداد1

هلال احمر بیست خرداد5

یک پاسخ برای “برگزاری مراسم اهداءجوایز المپیاد استانی دادرس هلال احمر در مدرسه 20 خرداد

  • کامران شفیعی در تاریخ آبان 4, 1394 گفت:

    تبریک میگم به دانش آموزان دبیرستان شهدای 20 خرداد که عضو هلال احمر هستند بخصوص به سینا والدبیگی تبریک میگم که شایستگی عضویت هلال احمر را داره