ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:11

درخشش نوجوانان کشتی پاوه در مسابقات استانی / عکس

درخشش نوجوانان کشتی پاوه در مسابقات استانی / عکس

به گزارش سلام پاوه : مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان در رده نوجوانان با درخشش کشتی گیران پاوه برگزار شد به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این مسابقات که در تاریخ 28 الی 30 مهرماه با حضور پانزده تیم در خانه کشتی کرمانشاه برگزار شد  در کشتی آزاد آکام سلیمی با چهار برد […]

به گزارش سلام پاوه : مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان در رده نوجوانان با درخشش کشتی گیران پاوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این مسابقات که در تاریخ 28 الی 30 مهرماه با حضور پانزده تیم در خانه کشتی کرمانشاه برگزار شد  در کشتی آزاد آکام سلیمیکشتی با چهار برد قهرمان استان شد و راهی مسابقات کشوری در تاریخ 18 آبان ماه شد.منیب نوری دیگر آزاد کار کشتی پاوه در وزن 42 کیلو گرم با دو برد و دو باخت پنجم شد.

در کشتی فرنگی سینا امینی در  وزن صد کیلو گرم  با چهار برد پیاپی قهرمان استان شد و راهی مسابقات کشوری در تاریخ 20 آبان ماه در تهران شد.

در ادامه زانیار کریمی در وزن 42 کیلو گرم با سه برد و یک باخت دوم استان شد همچنین متین حامد نیا در وزن 46 کیلو گرم نیز در جایگاه دوم استان ایستاد و آقایان کاویان ارژنگ و زانا بیگامیر با سه برد و یک باخت سوم استان شدند.

همچنین دیگر کشتی گیران شرکت کننده شهرستان آقایان آرین سلیمی ، هیرش امینی و محسن جافری از این رقابتها حذف شدند.

لازم بذکر است مربیگری این تیم برعهده آقای حمید فهیمی از مربیان زحمت کش شهرستان بود.

کشتی

کشتی

کشتی 3

کشتی 2

کشتی

یک پاسخ برای “درخشش نوجوانان کشتی پاوه در مسابقات استانی / عکس

  • جمال جباری در تاریخ آبان 3, 1394 گفت:

    تبریک فزاوان خدمت آکام عزیزیوخسته نباشید و تشکر به خانواده محترم ایشان که با حمایت های همیشگی ومستمر باعث کسب موفقیت فرزند رشیدشان شدند
    آکام چان به تو افتخار میکنیم