ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:40

صرفا جهت پیگیری …!!!

صرفا جهت پیگیری …!!!

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : چندی پیش خبرگزاری ایرنا در تاریخ 13 مهر ماه 1394به نقل از مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خبر احداث ساختمان اداری این مرکز را در یکی از شهرستانهای اورامانات منتشر نمود که این موضوع باعث پیگیری خبرنگار سلام پاوه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با توجه […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : چندی پیش خبرگزاری ایرنا در تاریخ 13 مهر ماه 1394به نقل از مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خبر احداث ساختمان اداری این مرکز را در یکی از شهرستانهای اورامانات منتشر نمود که این موضوع باعث پیگیری خبرنگار سلام پاوه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با توجه به سابقه استقرار پزشکی قانونی در شهرستان پاوه حداقل انتظار آن بود که متولیان امر و به ویژه فرمانداری و شورای پزشکی قانونیاسلامی شهر نسبت به رفع موانع  استقرار مرکز اداری آن در پاوه اقدام نمایند اما متاسفانه  هیچ واکنش و عکس العملی را دراین زمینه شاهد نبودیم .

آیا  اندکی تلاش و زحمت برای در اختیار گذاشتن مکانی مناسب و یا اختصاص زمین از سوی شهرداری و یا منابع طبیعی برای احداث یک مرکز اداری سخت تر و طاقت فرسا تر از آن است که همشهریان را برای انجام امورات پزشکی قانونی خود روانه شهرهای همجوار نمود؟

چرا رفاه خود (عدم تلاش کافی و وافی ) بر زحمت و دغدغه شهروندان ترجیح داده شد؟ مگر نه این است که شعار همه ارجحیت منافع عمومی برمنافع شخصی و رفاه فردیست ؟ چه کسی پاسخگویی بار مالی هزینه های مضاعف و نیز پیش آمدن هرگونه حوادث احتمالی جاده ای برای رفت و آمد شهروندان به مرکز اداری پزشکی قانونی خارج از شهرستان را به عهده می گیرد؟ در حالی که براحتی می شد و می شود این خدمات رسانی برای کل اورامانات در شهرستان پاوه انجام گیرد . قطع به یقین هیچ توضیحی نمی تواند این کوتاهی را توجیه نماید مگر اقدام شایسته در این زمینه .

شایان ذکر است استقرار مجدد پزشکی قانونی در پاوه به عنوان یک نیاز اساسی پس از چند سال وقفه و بوجود آمدن مشکلات عدیده و سرگردانی شهروندان ،در سال 1390 با پیگیری های شورای دوره سوم و  با محوریت  و تلاش های مجدانه محمد ابراهیمی راه اندازی گردید به طوریکه نامبرده در شهریور ماه سال 90 در جلسه ای که به منظور رفع این معضل بزرگ شهرستان  با حضور دکتر سالاری مدیر کل اسبق پزشکی قانونی استان  تشکیل گردیده بود وی در مقام نمایندگی مردم در شورای شهر علاوه بر ذکر موارد ضرورت استقرار آن در جهت خدمت به شهروندان ونیز ایفای وظیفه قانونی سازمان مذکور در این زمینه ، در نهایت خضوع ،مصرانه و به صورت خواهش و تمنا از دکتر لطفی می خواهد تا با شرایط موجود به قناعت رسیده و پزشکی قانونی شهرستان را به خاطر همشهریان بپذیرد و شرایط را نیز برای بکار گرفتن  متصدی آن هموار نمودند که در نهایت دکتر علی احسن لطفی نیز با وجود مشکلات فراوان بزرگوارانه پذیرفته و حال نیز ادامه دارد .

متاسفانه هم اکنون بار دیگر  آینده پزشکی قانونی پاوه با انتقال مرکز اداری آن به خارج از شهرستان در هاله ای از ابهام قرار گرفته و در صورت عدم اقدامی عاجل از سوی مسئولین شهرستان بویژه فرماندار محترم و شورای محترم شهر امکان بازگشت به سالهای قبل از استقرار مجدد آن در شهرستان و رنج و مشقت مضاعف  همشهریان عزیز وجود دارد .

12 پاسخ برای “صرفا جهت پیگیری …!!!

  • پاوه در تاریخ آبان 2, 1394 گفت:

    به نظر من مشکل در نبود زمین نیست صدها قطعه زمین منابع طبیعی ، شهرداری و وقفی خیرین در این شهرستان وجود دارد مشکل عدم اراده از سوی متولیان از جمله شورای شهر است

  • سهرابی در تاریخ آبان 1, 1394 گفت:

    خدا کنه کسی کاری کنه . ولی چشمم از این شورا آب نمی خوره بخدا

  • همشهری در تاریخ آبان 1, 1394 گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید اگر مشکل زمین باشد پس این همه زمینهای که نیکان ما وقف مسجد کردند چرا ا ز اوقاف تقاضا نمی فرماید یا خیرین شهر پاوه مثال حاجیه خانم کوکب فتاحی مادر دکتر فتاحی ویاحاجیه خانم زیبا مادر خانم نقشبندی وامثال انها شاید شما بشناسید ازاین خیرین بز رگ دعوت کنید.

  • سازان در تاریخ آبان 1, 1394 گفت:

    از امام جمعه محترم تقاظ مند هستیم که ایشان به شورا شهرداری بگوید کا یک زمین به پزشک قانونی اهدا کند از جناب حاج ماموستا قادری تقاظ پیگری سریع این موضع داریم

  • شایسته در تاریخ آبان 1, 1394 گفت:

    با عرض سلام خدمت دوستان در جواب قای ناشناس بحث در مورد مسافت دور است نه حرفهای 50سال پیش قای ….

  • ناشناس در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

    برادر صالحی واقعا جای تاسف دارد چرا این حس نژاد پرستانه شماها تمامی ندارد چه فرقی میکند در پاوه باشد یا در جوانرود .مگه سالها در پاوه بوده چه گلی به سرمردم منطقه زدید تا الان هم اونجا باشد .

  • کومکال در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

    دوستان شورای شهر ،مگر شما نماینده ما نیستید آخه چرا تا این حد بی تفاوت ؟؟؟؟ شنیدم که هر کدام ماهی یک میلیون حقوق می گیرید آخه بابت چه ؟مگر شما نبودید که می گفتید حقوق نمی خواهیم ما برای خدمت آمده ایم . چرا برای این پزشکی قانونی کاری نکرده اید .راستی سری به کوکه کال زدید مخصوصا شب که از جهنم تاریکتر است ؟

  • نودشه در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

    از سایت سلام پاوه ممنونیم
    فکرشو بکنید یک نفر از هانی گرمله دزاور نودشه نوسود و … بخواد بره پزشکی قانونی باید بره جوانرود ولی آیا واقعا مسئولان شهرستان پاوه به این مسیر طولانی فکر کردند؟
    پس این را می طلبد که مسئولان به فکر باشند

  • شهروند 2 در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

    متاسفانه شورای این دوره کار بدرد بخوری انجام نداد است.جز گرفتن عکس یادگاری

  • شهروند در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

    آقایان مسئول لطفا کاری کنید لطفا لطفا لطفا

  • واقع بین در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

    باسلام
    اقای صالحی چرا اسمی از کاک سیامک نبردید
    الان هم کسی واسه کارهای پزشک قانونی روانه مرکز استان نمیشود و کاک سیامک کارهارو انجام میدن حتی بدون چشمداشت حتی 1ریال چه از مردم چه از ارگانهای دولتی

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 29, 1394 گفت:

      با سلام با نظر شما کاملا موافق هستم بدون شک کاک سیامک عزیز یکی از دلسوزان و زحمت کشان بی ادعای شهرمان هستند که خدمات ارزشمندی برای شهرستان شده اند