پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:23

مستوفی:والدین آموزگارانی هستندکه هیچ معلمی نمی تواندجایگزین آنها شود

مستوفی:والدین آموزگارانی هستندکه هیچ معلمی نمی تواندجایگزین آنها شود

به گزارش سلام پاوه : حبیب اله مستوفی در نشست هم اندیشی انجمن اولیا و مربیان بخش باینگان اظهار داشت : والدین آموزگارانی هستند که هیچ معلمی نمی تواند جایگزین آنها شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:نشست هم اندیشی اعضای انجمن اولیاء و و مربیان در هفته پیوند اولیا و مربیان که از تاریخ ۲۴ […]

به گزارش سلام پاوه : حبیب اله مستوفی در نشست هم اندیشی انجمن اولیا و مربیان بخش باینگان اظهار داشت : والدین آموزگارانی هستند که هیچ معلمی نمی تواند جایگزین آنها شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:نشست هم اندیشی اعضای انجمن اولیاء و و مربیان در هفته پیوند اولیا و مربیان که از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ مهرماه هر سال نامگذاری شده است روز گذشته باحضور امام جمعه بخش باینگان و رئیس اداره آموزش و پرورش این بخش و مدیران و اعضای انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه حضرت فاطمه بخش باینگان برگزار شد.
در این محفل گرم و صمیمی که به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان و هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد ادریس حسینی تبار و سلطنت فرهادی به نمایندگی از مدیران مدارس بخش باینگان و بهروز خسروی زاد به نمایندگی از مدرسان آموزش خانواده و سردار رستمی به نمایندگی از انجمن های اولیا و مربیان به بیان اهمیت و جایگاه انجمن های اولیا و مربیان و نقش آن در رشد و بالندگی مدارس و همچنین اهمیت مشارکت های داوطلبانه مردمی پرداختند.

در ادامه ماموستا فرشاد مرادی از طلاب جوان حجره ملا فتاح فرشید باینگان در سخنانی به بیان نقش و جایگاه پیوند اولیا و مربیان پرداخت .ماموستا فرشاد مرادی

وی بر احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تأکید و افزود : مدارس بستر مناسب برای آموزش و ترویج این امر مهم هستند.

ماموستا فرشاد مردای به سه مقوله بسیار مهم اصالت فردی،تربیت و جامعه اشاره ای داشت و اعلام کرد که این سه مقوله کلیدی نقش مهم و کلیدی برای موفقیت هر انسان و دانش آموزای را دارد.

وی افزود: هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های تحقق همکاری و هم دلی میان خانه و مدرسه است.

ماموستا مرادی ادامه داد و افزود : در سایه پیوند اولیا و مربیان، باید به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه پدران و مادران بپردازیم و از توانایی های فکری و علمی آنان برای تربیت هرچه بهتر فرزندان بهره مند شویم.

در ادامه گروه سرود دانش اموزان دبستان رزمندگان مهران با اجرای سرود پرداختند این گروه همچنین با دکلمه کردن جملاتی زیبای تربیتی هفته پیوند اولیا و مربیان را  به حاضرین تبریک گفتند که توسط یکی از اولیاء حاضر و آموزش و پرورش باینگان با اهدای هدیه ای  مورد تشویق قرار گرفتند.

انجمن اولیا و مربیان باینگان 6

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر از حضور گرم و صمیمی حاضران و تقدیر از اعضای انجمن های اولیا و مربیان سال گذشته مدارس گفت: نقش انجمن های اولیا و مربیان در مدارس نقشی کلیدی و بستر سازِ رشد و بالندگی دانش آموزان و در نهایت توسعه همه جانبه کشور می باشد.مستوفی 1

ویگفت: اندکی تأمل در مثلث خانواده، جامعه و مدرسه برای ما شرکت کنندگان در این جلسه در نقش اولیا یا مربی و مدیر ، درس های بسیار بزرگی در بردارد. زیرا امروزه با توجه به شرایط جدید جامعه نمی توانیم بگوییم دانش آموز وقتی وارد مدرسه می شود یک لوح سفید است. اینجاست که می توانیم بگوییم : پدر و مادر، آموزگارانی هستند که هیچ معلم یا آموزگاری نمی تواند جایگزین آنها شود.

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه باینگان در ادامه گفت: همه ما باید متوجه حساسیت کار تعلیم و تربیت باشیم. دانش آموزان و نوجوانان و نونهالان ، جهان را به گونه ای متفاوت می نگرند و این امر طبیعی است. باید پدران ، مادران و معلمین بدانند که رفتارهای عادی آنان از گفتارشان بیشتر بر دانش آموزان اثرگذار است.

مستوفی سپس اظهار داشت : به طور کلی ما معدل سال گذشته آموزش و پرورش باینگان را مثبت ارزیابی می کنیم، اگرچه کم و کاستی هایی هم وجود دارد .

وی گفت: ما بر رفع این مشکلات با توجه به پتانسل بالای مشارکت ها مردمی در منطقه و همراهی و همیاری مسئولین امیدواریم.

در ادامه این جلسه حاضرین ، نقطه نظرات، سوالات، پیشنهادات و انتقادات خویش را به صورت مکتوب ارائه دادند که رئیس اداره آموزش و پرورش به آنان پاسخ گفت و افزود برخی درخواستها و دیدگاه ها نیازمند بحث و بررسی و کارشناسی بیشتر است.

مستوفی همچنین در این جلسه پیشنهاد داد تا در سال تحصیلی جاری ، کلیه مدارس یک روز به صورت نمادین توسط اعضای انجمن های اولیا و مربیان و با نظارت مدیران اداره شوند.

انجمن اولیا و مربیان باینگان

انجمن اولیا و مربیان باینگان 15

انجمن اولیا و مربیان باینگان 16

انجمن اولیا و مربیان باینگان 14

انجمن اولیا و مربیان باینگان 10

انجمن اولیا و مربیان باینگان 11

انجمن اولیا و مربیان باینگان 12

انجمن اولیا و مربیان باینگان 13

انجمن اولیا و مربیان باینگان 8

انجمن اولیا و مربیان باینگان 5

انجمن اولیا و مربیان باینگان 4

انجمن اولیا و مربیان باینگان 3

انجمن اولیا و مربیان باینگان 1

انجمن اولیا و مربیان باینگان

یک پاسخ برای “مستوفی:والدین آموزگارانی هستندکه هیچ معلمی نمی تواندجایگزین آنها شود

  • م در تاریخ دی 24, 1394 گفت:

    امیدوارم این جلسه هایی باز هم برگزار شود امیدوارم