ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:41

سامانه بارشی وارد کرمانشاه می‌شود/ پیش‌بینی بارش بیشتر در پاوه و جوانرود

سامانه بارشی وارد کرمانشاه می‌شود/ پیش‌بینی بارش بیشتر در پاوه و جوانرود

به گزارش سلام پاوه : معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود یک سامانه بارشی به استان از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: سال پربارشی برای استان پیش بینی می شود. به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زورآوند پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود یک سامانه بارشی به استان از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: سال پربارشی برای استان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زورآوند پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان پاییز پاوهبرگزار شد، از ورود یک سامانه بارشی جدید به جو کرمانشاه از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در نتیجه فعالیت این سامانه شاهد بارش باران در برخی مناطق استان به ویژه در روزهای های چهارشنبه و پنج شنبه خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی ها میزان بارش ها در شهرستان های جوانرود و پاوه بیش از دیگر شهرستان ها است و البته امیدوار هستیم که در مرکز استان نیز شاهد بارش باران باشیم.

زورآوند از کاهش میزان بارندگی ها از روز جمعه خبر داد و گفت: پیش بینی های هواشناسی نشان دهنده این است که امسال بارش های نسبتا خوبی در سطح استان کرمانشاه خواهیم داشت که امیدواریم هستیم با تحقق این پیش بینی ها بارش های خوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

معاون پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین براساس پیش بینی ها میزان بارش ها از نیمه دوم آذر ماه کاهش یافته و پس از آن از نیمه دوم زمستان بار دیگر شاهد افزایش بارندگی ها خواهیم بود.

وی در ادامه از پیش بینی کاهش دما در زمستان امسال نسبت به معمول آن به میزان یک درجه خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ آبان بارش های خوبی در سطح استان رخ دهد که ممکن است این بارش ها در برخی مناطق به حدود ۵۰ میلیمتر هم برسد.