ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:37

سلام پاوه از وزارت ارشاد مجوز رسمی فعالیت دریافت نمود/ رونمایی از قالب جدید

سلام پاوه از وزارت ارشاد مجوز رسمی فعالیت دریافت نمود/ رونمایی از قالب جدید

به گزارش سلام پاوه : با درخواست کاربران گرامی و به پاس احترام به این عزیزان، احسان شکرالهی، مدیر فنی پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه، قالب جدیدی برای این پایگاه  خبری تحلیلی طراحی نمودند که دارای ویژگی های خاصی نسبت به قالب های گذشته می باشد. همچنین مفتخریم اعلام نماییم این پایگاه خبری تحلیلی موفق […]

به گزارش سلام پاوه : با درخواست کاربران گرامی و به پاس احترام به این عزیزان، احسان شکرالهی، مدیر فنی پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه، قالب جدیدی برای این پایگاه  خبری تحلیلی طراحی نمودند که دارای ویژگی های خاصی نسبت به قالب های گذشته می باشد.

همچنین مفتخریم اعلام نماییم این پایگاه خبری تحلیلی موفق به دریافت مجوز رسمی فعالیت با شماره ثبت 75880 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است و رسما این پایگاه خبری در سامانه وزارت ارشاد اسلامی کشور ثبت و مجوز فعالیت دریافت نمود .

این پایگاه خبری تحلیلی در حال حاضر از قدیمی ترین خبرگزاری های دارای مجوز فعالیت می باشد و اولین پایگاه خبری تحلیلی منطقه اورامانات بوده است که دارای پیج رسمی در فیسبوک با داشتن 1792 عضو می باشد.

آدرس پیج : https://www.facebook.com/salampaveh.ir

معاونت مطبوعاتهمچنین این پایگاه خبری تحلیلی اولین پایگاه خبری شهرستان و حتی می شود گفت استان می باشد که دارای 2 گروه فعال ، ربات و کانال ویژه سلام پاوه در تلگرام می باشد.

آدرس کانال تلگرام : https://telegram.me/salampaveh

این پایگاه تا به امروز بیش از 2750 مطلب منتشر نموده و آمار کلی بازدید آن طبق آمارگیر وبگذر که دقیق ترین و معتبرترین آمارگیر محسوب میشود بیش از یک میلیون هشتصد و بیست هزار نفر از این وب بازدید نموده اند .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه همچنین خارج از فضای مجازی عملا در برنامه های مختلف و اجرای آنها نقش بسزایی داشته است:

سلام پاوه مفتخر است اعلام نماید تا به امروز 4 برنامه فرهنگی و هنری را در شهرستان پاوه برگزار نموده است برگزاری 2 کنسرت بزرگ (کنسرت سعدالله نصیری و کنسرت گروه دل شدگان ) یک جنگ هنری (جنگ خاطره ها) برگزاری شبی با تئاتر با بهترین های تئاتر پاوه عملا حضور خود را در جمع شهروندان فهیم و با فرهنگ شهرستان پاوه اعلام کرده است.

این پایگاه خبری تحلیلی درحال حاضر جزو 5 سایت برتر استان کرمانشاه می باشد و این موفقیت در حالی بدست آمده است که این خبرگزاری فقط  و صرفا به پوشش اخبار محلی شهرستان پرداخته است و از قرار دادن اخبار غیر مرتبط و افزایش دهنده آمار پرهیز نموده است .

لازم می دانیم از تمامی کسانی که به هر نحوی سلام پاوه را یاری و همراهی کرده اند تقدیر و تشکر نماییم و امیدواریم شما  همراهان همیشگی سایت سلام پاوه  ما را در ادامه راه دشوار خود یاری دهید .

سلام پاوه با همت مجموعه ای از جوانان عاشق و بدون چشم داشت می چرخد و تنها دلگرمی و انگیزه این مجموعه حمایت مردم فهیم و خوب دیار اهورایی پاوه و سرزمین زیبای اورامانات است امیدواریم بتوانیم بهتر از گذشته رسالت خود را که همانا خدمت به مردم عزیز دیارمان و پوشش صحیح و سالم و بدون جانبداری اخبار شهرستان می باشد با کمک شما عزیزان ادامه دهیم .

اسامی مجموعه اعضای سلام پاوه

فرهاد صالحی، مدیر مسئول

صهیب زربان، عضو هیئت موسس

احسان شکرالهی، مدیر فنی

خبرنگاران افتخاری سایت

آقای محمد کریمی از شهر نودشه

آقای حمید نادری از شهر نوسود

آقای طیفور حاتمی  از شهر پاوه

آقای وفا فتح الهی از شهر بانه وره

آقای هژیر اسلام دوست از شهر پاوه (خبرنگار ورزشی)

خدایا چنان کن سرانجام کار  تو خشنود باشی و ما رستگار

sp

کنسرت دل شدگان

کنسرت گروه ژوانا

جنگ هنری خاطره

شبی با تئاتر

13 پاسخ برای “سلام پاوه از وزارت ارشاد مجوز رسمی فعالیت دریافت نمود/ رونمایی از قالب جدید

  • فتح اله نجفی در تاریخ آبان 7, 1394 گفت:

    دریافت مجوز رسمی را به آقایان صالحی و زربان و دیگر دست اندرکاران سایت سلام پاوه تبریک می گویم امیداست کماکان موفق و پیروز باشید

  • فاروق خسروی در تاریخ مهر 26, 1394 گفت:

    سلام به پیشگاه همه شما دست اندر کاران سایت سلام پاوه و همچنین کاربران عزیز این سایت بنده تمامی موفقیت های کسب شده و انجام شده گذشته را تبریک و هم چنین به ویژه این موفقیت گرفتن مجوز از اداره ارشاد را نیز به تمامی کاربران اولا و سپس به پیشگاه همه شما عزیزان و دست اندر کاران سایت سلام پاوه مبارک باد عرض مینمایم امید است در راهی که گام برداشته اید روز بروز گامهایتان استوار هست استوارتر گردد با تشکر فاروق خسروی

  • هژیر عزیزی در تاریخ مهر 26, 1394 گفت:

    مبارکتان باد دوستان … چه بسا خیلی پیش این نشان به روی این سایت وزین و پر محتوا باید ثبت میگردید … تبریک من را بپذیرید

  • محمد غریب معاذی نژاد در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    با سلام .این اتفاق مهم را تبریک گفته وآرزوی سلامتی وسربلندی برای دوستان صمیمی ،خوش فکر مودب وباخلاق سلام پاوه بخصوص آقایان صالحی وزربان دارم جایگاه این سایت در سطح شهر مدیون صفا وصمیمت این عزیزان ودیگر همکارانشان می باشد .مجددا سپاس وتشکر از زحماتتان

  • عطا حیدری در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    تلاش و زحمت بزرگواران سلام پاوه ستودنی است سعی تان مستدام، سرفراز و سربلند باشید

  • حسن زاده(سه ریاس) در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    پیرۆز بایی خۆم ئاراسته ی سه ر جه م زه حمه تکێشانی سایتی سلام پاوه ئه که م وهیوادارم هه ر وه کو پێشوو ئاڵاهه ڵگرانی بواری فه رهه نگ وئه ده ب و ره سه نایه تی ئه م وڵاته بن . هه ر سه رکه وتوو بن

  • دلشاد پیاب در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت وزین و مردمی سلام پاوه
    رسمی شدن سایتتان و دریافت مجوز رسمی را به همه مردم عزیز بازدید کننده سایت و عوامل اصلی گرداننده سایت تبریک می گویم امیدوارم با تمام توان و تقوای الهی بدور از هرگونه کینه و در راستای اطلاع رسانی شفاف به مردم با فرهنگ و فهیم اورامانات موفق و موید و پیروز باشید .
    سربلندیتان ارزوی ماست

  • ضیایی - سرده در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    تبریک بخاطر موفقیت ها؛
    ضمناً قالب جدید بسیار بهتر از قالب قبلی سایت است
    امید که بیش از پیش در راه اعتلای فرهنگ بومی و اطلاع رسانی صحیح و بیطرفانه موفق و موید باشید.

  • شهروند در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    سلام قالب قبلی بهتر بود

  • شهروند در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    دستتون درد نکنه هم قالب زیبا هم سایت پر محتوا دمتون گرم لذت بردم از قالب جدید

  • کامران شفیعی در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    من از آقای فرهاد صالحی و صهیب زربان ممنونم که عکس های تاتر و و موسیقی را گذاشتند روی صفحه سلام پاوه

  • دوست در تاریخ مهر 25, 1394 گفت:

    جیگه ی شانازیه بو هه موومان. سه رکه وتوو بن.

  • حاتم حكيمي در تاریخ مهر 24, 1394 گفت:

    وفقكم الله لما يحب ويرضي
    براي همه ي شما عزيزان آرزوي صحت سلامت وسربلندي را ازحي منان خواهانم .
    بهروزي وشادكامي بهره ي شما باد