پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:00

دیدار شورا و شهرداران بخش نوسود با رئیس سازمان همیاریهای شهرداریهای کل کشور

دیدار شورا و شهرداران بخش نوسود با رئیس سازمان همیاریهای شهرداریهای کل کشور

به گزارش سلام پاوه : در تاریخ دوشنبه 20 مهر 94 با هماهنگی قبلی دکتر منوچهری نماینده پاوه و اورامانات ،جلسه ای درحضور اقای مهندس خندان دل رئیس شهرداریهای کل کشور تشکیل گردید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : در این جلسه شهرداران نودشه و نوسود در معیت تنی چند از […]

به گزارش سلام پاوه : در تاریخ دوشنبه 20 مهر 94 با هماهنگی قبلی دکتر منوچهری نماینده پاوه و اورامانات ،جلسه ای درحضور اقای مهندس خندان دل رئیس شهرداریهای کل کشور تشکیل گردید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : در این جلسه شهرداران نودشه و نوسود در معیت تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر های مذکور وبه شورای نودشه در جلسه با خندان دلهمراهی دکتر منوچهری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با مهندس خندان دل  رئیس سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور دیدار و گفتگو کردند..

دراین دیدار مشکلات شهرداریهای منطقه در بخش عمران و …  بحث گردید و جناب آقای دکتر نعمت الله منوچهری نماینده  منطقه در مورد نیاز مبرم شهرداریهای کوچک به کمکهای فوری دولت و به ویژه کمکهای سازمان هماریهای شهرداریهای کل کشور به این شهرداریها  را خواستار شده و در این باره سخنان مبسوطی ایراد فرمود.

وی خواهان جدیت بیشتر و پرداختن به مشکلات شهرداریهای منطقه شد.

سپس شهرداران نودشه و نوسود در این مورد مشخصا مشکلات عدیده ای را با آقایان خندان دل و نماینده محترم در میان گذاشتند و سپس همراهان و اعضای شوراهای متبوع در مورد آینده طرحهای عمرانی نودشه و نوسود و مشکلات فرارو مباحثی مطرح نمودند  .

مهندس خندان دل در این دیدار بر رفع مشکلات نودشه و توجه ویژه به این شهر مرزی و فاقد امکانات تاکید زیادی داشت و یادآوری نمود با توجه به اینکه فعلا این سازمان نمی تواند به صورت عاجل کمک در اختیار این نوع شهرداریها قرار دهد و بودجه سازمان شهرداریها تامین نگردیده است قول مساعد دادند که به محض گشایش اعتبارات در آینده ای نزدیک بودجه کافی در اختیار شهرداریها قرار گیرد .

شورای نودشه در جلسه با خندان دل

یک پاسخ برای “دیدار شورا و شهرداران بخش نوسود با رئیس سازمان همیاریهای شهرداریهای کل کشور

  • شهروند در تاریخ مهر 23, 1394 گفت:

    سازمان همياري شهرداريهاي كل كشور نه
    سازمان شهرداريها ودهياريهاي كشور