پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:00

ماموستا قادری: امنیت کنونی کشور ، نتیجه پاسداری و پایداری مردم است. / تصاویر

ماموستا قادری: امنیت کنونی کشور ، نتیجه پاسداری و پایداری مردم است. / تصاویر

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در رزمایش الی بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه، امنیت کنونی را نتیجه پاسداری، پایداری و مقاومت مردم ایران عنوان کردند و گفتند: امنیت و آرامش امروز در کنار لطف پروردگار، حاصل جهد و جهاد و زحمات عزیزانی است که با اهدای خون خود مظلومانه به دیدار حق […]

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در رزمایش الی بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه، امنیت کنونی را نتیجه پاسداری، پایداری و مقاومت مردم ایران عنوان کردند و گفتند: امنیت و آرامش امروز در کنار لطف پروردگار، حاصل جهد و جهاد و زحمات عزیزانی است که با اهدای خون خود مظلومانه به دیدار حق شتافتند و عزت و آزادگی را به ارمغان آوردند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه؛ ماموستا ملا قادر قادری روز پنج شنبه (16 مهر 94) در رزمایش  الی بیت‌المقدس ناحیه ماموستا قادریمقاومت بسیج سپاه پاوه، امنیت را نتیجه پاسداری، پایداری و مقاومت مردم ایران عنوان کردند و گفتند: امنیت و آرامش امروز در کنار لطف پروردگار، حاصل جهد و جهاد و زحمات عزیزانی است که با اهدای خون خود مظلومانه به دیدار حق شتافتند و عزت و آزادگی را به ارمغان آوردند و با ایثار و زحمات خود سبب شدند تا ما امروز در امنیت و آسایش به سر ببریم.

امام‌جمعه پاوه خطاب به بسیجیان حاضر که با حضور گرم و پرشور خود فضای بسیار زیبایی از همدلی و ایثار را به وجود آورده بودند، افزودند: این حضور خود را ساده نپندارید و مطمئن باشید که دشمن از این حضور و سیمای نورانی شما وحشت دارد و نمایش اقتدار شما تیری بر پیکره دشمن است.

ماموستا قادری مردم‌داری و حفظ مردم را از اهم کارهای دولتمردان دانستند و گفتند: امروزه جنگ برعلیه جمهوری اسلامی جنگ اسلحه و موشک نیست بلکه آنچه در این مقطع مملکت را تهدید می‌کند شبیخون فرهنگی و برخورد سیاسی است لذا با درایت باید مردم را درصحنه نگهداریم تا دشمن نتواند در آن‌ها نفوذ کند.

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود به جلوه‌های اخلاق در جذب مردم پرداختند و گفتند: عواملی چون توکل به خدا، نظم در امور، تواضع با مردم، شجاعت و عفو عواملی هستند که با تأسی به آن‌ها می‌توانیم مردم را به‌سوی خویش جذب نماییم.
ماموستا قادری در ادامه افزودند: 35 سال است به این نظام مقدس لبیک گفته و از آن حفظ و حراست نموده‌ایم لذا باید محکم و استوار بر عقیده و باور خود بایستیم در غیر این صورت عقیده و باور مردم را نیز نسبت به خود و نظام ازدست‌داده و یا سست خواهیم کرد.

امام‌جمعه پاوه خطاب به فرماندهی و نیروهای خدوم و بسیجیان سلحشور سپاه ناحیه پاوه ابراز کردند: انتظار می‌رود دوستان محترم در سپاه همواره با مردم مسامحه و مدارا کنند و در مواردی که برای دولت و ملت خطرآفرین است با قاطعیت و شجاعت اداء تکلیف نمایند.

ایشان آیه 60 سوره انفال « وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ» را خط قرمز پیام آسمانی قرآن عنوان کردند و گفتند: خداوند در این آیه به مسلمانان آماده‌باش داده تا در برابر دشمن هرآن چه می‌توانند نیرو آماده کرده و همیشه آماده و مهیای حضور در میدان باشند.

ایشان در پایان لزوم همراهی و همکاری کلیه آحاد مردم و مسئولین را در ریشه‌کنی تندروی خواستار شدند و گفتند: شهدای گران‌قدر بومی و غیربومی که برای برافراشته نمودن پرچم استقلال و عزت این مردم جان خویش را تقدیم انقلاب کرده‌اند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند لذا امروز ما وظیفه‌داریم برای جلوگیری از تندروی و آنچه سبب انحراف است بایستیم و با حفظ هوشیاری شهرستان بکر پاوه را از گزند دشمنان مصون نگه‌داریم.

یک پاسخ برای “ماموستا قادری: امنیت کنونی کشور ، نتیجه پاسداری و پایداری مردم است. / تصاویر

  • نظامي در تاریخ مهر 18, 1394 گفت:

    ، فرمانده سپاه ناحيه پاوه طی پیامی شهادت سردار سرلشكر پاسدار حاج حسین همدانی را تسلیت گفت.
    متن پیام بدین شرح است:
    بسم الله الرحمن الرحيم
    شهید سردار سرلشكر پاسدار حاج حسین همدانی در راه استقرار ارزش‌های الهی ، دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي در عرصه های دشوار و حساس و با حضور در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی اهتمام فراوان داشت.
    شهيد همداني در حین ماموریت در سوريه و در هدايت و کمک‌های مستشاری به نیروهای مقاومت سوریه، به لقاء حق نائل و همزمان روح و نامش به بلندای آسمان پرکشید.
    اينجانب شهادت اين سردار سرافراز را به محضر آقا امام زمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالي) ، همرزمان و خانواده معزز آن شهيد وارسته تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات و برای بازماندگان خانواده آن مرحوم ، شکیبایی و اجر الهی را مسئلت می‌نمایم.