ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:51

هفته پنجم لیگ فوتسال پاوه / صعود دشه و حذف نودشه از مسابقات

هفته پنجم لیگ فوتسال پاوه / صعود دشه و حذف نودشه از مسابقات

به گزارش سلام پاوه : هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک شهرستان پاوه  جام شهدای اورامانات روز جمعه در سالن حجاب شهرستان با برگزاری سه دیدار برگزار شدند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ یک شهرستان که در این هفته به مناسبت هفته تربیت بدنی نامگذاری شده بود […]

به گزارش سلام پاوه : هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک شهرستان پاوه  جام شهدای اورامانات روز جمعه در سالن حجاب شهرستان با برگزاری سه دیدار برگزار شدند .
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ یک شهرستان که در این هفته به مناسبت هفته تربیت بدنی نامگذاری شده بود با برگزاری سه لیگ پاوهدیداراز سر  گرفته شد و در گروه الف تیم شرکت تعاونی آب بران دشه صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد و تکلیف تیم دوم این گروه به هفته پایانی کشیده شد .
در این مسابقات روز گذشته شرکت تعاونی آب بران دشه موفق شد تیم شمشیر را با نتیجه 6 بر 5شکست دهد و ضمن کسب 12 امتیاز صعود خود را نیز بر مرحله نیمه نهایی قطعی کرد .

در دیگر بازی این گروه تیم بانه وره موفق شد تیم نودشه را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و با 9 امتیاز در مکان دوم جدول این گروه قرار بگیرد . تیم شمشیر نیز با 6 امتیاز در مکان سوم و تیم نودشه نیز با 3 امتیاز در مکان چهارم این گروه قرار گرفت ، بنابراین تیم دوم صعود کننده این گروه بین تیم های بانه وره و شمشیر می باشد که در هفته ششم و پایانی در یک مسابقه حساس به مصاف هم می روند .

در گروه اول این مسابقات تیم های نوریاب و سریاس به مصاف هم رفتند که تیم سریاس موفق شد با نتیجه 4 بر 3 تیم نوریاب را شکست دهد و با 8  امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد .
دیگر بازی این گروه مسابقه بین تیم های داریان و نوسود بود که تیم داریان در این مسابقه برای بار دوم حضور پیدا نکرد . لازم به ذکر است تیم داریان قرار بود که بازی معوقه خود مقابل تیم سریاس را چهارشنبه هفته گذشته برگزار نماید که در آن مسابقه نیز حضور پیدا نکرده بود. بنابراین در این باره و وضعیت تیم داریان کمیته برگزاری مسابقات و هیئت فوتبال در این باره و طبق قوانین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصمیم خواهند گرفت .

لازم به ذکر می باشد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و قبل از بازی دشه و شمشیر مراسم گرامیداشت این هفته به همت هیئت فوتبال پاوه و سخنرانی ریاست محترم و زحمتکش اداره ورزش و جوانان آقای هیوا حسینی برگزار گردید .
هیئت فوتبال پاوه نیز هفته تربیت بدنی را به تمام ورزشکاران عزیز اورامانات بخصوص ورزشکاران شهرستان پاوه را تبریک می گوید .

هفته تربیت بدنی

هفته تربیت بدنی

یک پاسخ برای “هفته پنجم لیگ فوتسال پاوه / صعود دشه و حذف نودشه از مسابقات

  • ناشناس در تاریخ مهر 19, 1394 گفت:

    اخه به اینم میگن مسابقات داورا همش از روی معده نظر میدن