پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:41

همایش پلیس و اصناف به مناسبت هفته ناجا برگزار شد+ عکس

همایش پلیس و اصناف به مناسبت هفته ناجا برگزار شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه:همایش پلیس و اصناف شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار صمیمی که فرمانده نیروی انتظامی،جانشین پرسنل نظامی رئیس راهور،روسای اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف،روسای اتحادیه های صنفی، هیات رئیسه اتاق اصناف […]

به گزارش سلام پاوه:همایش پلیس و اصناف شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار صمیمی که فرمانده نیروی انتظامی،جانشین پرسنل نظامی رئیس راهور،روسای اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف،روسای اتحادیه های صنفی، هیات رئیسه اتاق اصناف ، بازرسان و مدیران اجرایی حضور داشتند،سرهنگ اسدی

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه ضمن خیر مقدم به جمع حاضر به نقش و جایگاه اصناف و بازاریان و تعامل خوب و سازنده ای که بین این دو نهاد وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت : همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی با سایر دستگاههای اجرایی می تواند منشاء اقدامات مفید و سازنده و امنیت برای شهروندان به همراه داشته باشد.
وی ضمن پاسداشت خدمات نیروهای ناجا، بر نقش این نیرو در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: برقراری نظم جهت آسایش مردم و آرامش آن‌ها در محیط زندگی فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.
سرهنگ اسدی تدین و فرهنگ مداری را دو خصیصه اصلی مردم شهرستان پاوه دانست و گفت این دو خصیصه بارز و مشهود خود باعث شده است که بسیاری از جرائم و حوادث در شهرستان پاوه در حد پایینی باشد به طوری که در بسیاری از شاخصها به همت و تلاش مردم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی میزان جرم و جنایت خیلی پایین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۲مورد از جرائم نسبت به شش ماهه سال گذشته میزان جرائم و دستگیری افزایش داشت گفت : امید است در این دو مورد هم با همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین  آمار کاهش پیدا کند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در بخش دیگری از سخنانش  به نقش و تاثیر اقدامات فرهنگی در کاهش آسیبهای اجتماعی و جرم و جنایت اشارهشفیعی ، دولتخواه داشت  و گفت : امیدواریم بیش از پیش بتوانیم با اقدامات مثبت فرهنگی و با همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولین در این زمینه نیز کارهای سازنده ای انجام دهیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تعامل با مردم از سیاست‌های مهم نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه‌ محور بودن از جمله اهداف ناجا است.

در ادامه روسای محترم اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف هر کدام ضمن تجلیل و تبریک هفته نیروی انتظامی به پاسداران نظم و امنیت از تلاشهای شبانه روزی انان تقدیر و تشکر کردند.

از جمله مباحث مطرح شده روسای اصناف و اتحادیه ها و مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت می توان به  مشکلات شهرک گارگاهی ، ترافیک در سطح شهر ، وجود ماشین های دوره گرد و میوه فروش از سایر نقاط و… اشاره نمود.

همچنین از تلاشهای جناب سروان پرنو مسئول اماکن شهرستان پاوه به جهت همکاری بیشتر با مجموعه اصناف و بازاریان قدردانی و تشکر کردند.

پرنو

در حاشیه این جلسه سرهنگ اسدی در پاسخ به سوال خبرنگار سلام پاوه مبنی بر هنجار شکنی عده ای در سطح خیابانها و مراکز تفریحی و سیاحتی نیروی انتظامی شهرستان چه برنامه ای دارد ؟ سرهنگ اسدی ضمن تمجید از مطرح نمودن این دغدغه اعلام کرد به طور قاطع با هنجار شکنان و کسانی که باعث بی نظمی و هرج و مرج در شهر شوند برخورد صورت خواهد گرفت. و این در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار دارد.

در پایان این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه  لوح های یاد بودی به روسای اتحادیه های اصناف و بازاریان اهداء گردید.

همچنین از طرف اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف به پاس زحمات و تلاشهای شبانه روزی فرمانده و پرسنل محترم نیروی انتظامی هدایایی تقدیم گردید.

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی 3

نیروی انتظامی 5

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی 4

خشنودی

سرهنگ اسدی 2

نیروی انتظامی