ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:27

کنسرت فولکلور کردی 15 و 16 مهرماه در پاوه/ دو شب به یاد ماندنی با موسیقی اصیل کردی

کنسرت فولکلور کردی 15 و 16 مهرماه در پاوه/ دو شب به یاد ماندنی با موسیقی اصیل کردی

به گزارش سلام پاوه : به همت پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه موسیقی دل شدگان دو شب زیبا و به یاد ماندنی در پاوه رقم خواهد خورد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همانطور که وعده داده شده بود کنسرت بزرگ موسیقی فولکلور کردی با گروه موسیقی […]

به گزارش سلام پاوه : به همت پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه موسیقی دل شدگان دو شب زیبا و به یاد ماندنی در پاوه رقم خواهد خورد.کنسرت

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همانطور که وعده داده شده بود کنسرت بزرگ موسیقی فولکلور کردی با گروه موسیقی دل شدگان و با همکاری پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه چهارشنبه و پنجشنبه شب 15 و 16 مهر ماه در سالن امفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی با صدای هنرمندان بهزاد بهمنی و هادی گراوندی دو شب زیبا و به یاد ماندنی پاییزی را رقم می زند.

ﺧﻮﺍﻧﻨﺪه ﺑﺨﺶ کردی ﮐﻠﻬﺮﯼ را ﻫﺎﺩﯼ ﮔﺮﺍﻭﻧﺪﯼ ﻋﻬﺪﻩ دار است ﻭ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﺨﺶ ﻫﻮﺭﺍﻣﯽ نیز ﺑﻬﺰﺍﺩ ﺑﻬﻤﻨﯽ هنرمند خوش صدای شهرمان می باشد.
ﮔﺮﻭﻩ ﺩﻟ ﺸﺪﮔﺎﻥ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﺻﯿﻞ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ، ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺷﻨﺎﺳﺎﻧﺪﻥ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻓﻮﻟﮑﻠﻮﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ  ﻣﻘﺎﻣﯽ ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﻋﻨﺎﻭین مختلفی از ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻓﻮﻟﮑﻠﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ .
در این کنسرت ﺳﺎﺳﺎﻥ ﯾﺰﺩﺍﻧﯽ ﭘﻮﺭ ‏(ﻋﻮﺩ، ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﮔﺮﻭﻩ‏)، ﭘﻮﺭﯾﺎ ﺧﺎﮐﭙﻮﺭ ‏(ﺗﺎﺭ‏)، احمد پور ابو قادره ‏(ﮐﻤﺎﻧﭽﻪ‏)، ﺭﻭﺯﺑﻪ ﮐﺎﮐﯽ ‏(ﺳﻨﺘﻮﺭ‏)، ﺑﻬﻨﺎﻡ ﺳﻬﺮﺍﺑﯽ ‏(دف ) و سید فرتاش امیر (دهل ) ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺮﯼ ‏(ﺗﻨﺒﮏ) ﺍﻋﻀﺎﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﺩﻟﺸﺪﮔﺎﻥ را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است این گروه تاکنون با خوانندگانی همچون صفامنش ، عزیز خانی ، اسماعیل صابور و… همکاری داشته اند.

زمان برگزاری : چهارشنبه و پنجشنبه شب 15 و 16 مهر ماه ساعت 20:30 دقیقه شب

مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  پاوه

محل فروش بلیط : استریو نیشتمان  روبروی تکیه با مدیریت بیژن مرادی

 

 

کنسرت

2 پاسخ برای “کنسرت فولکلور کردی 15 و 16 مهرماه در پاوه/ دو شب به یاد ماندنی با موسیقی اصیل کردی

  • ققنوس در تاریخ مهر 12, 1394 گفت:

    سلام هزینه بلیط کنسرت چقد ست ؟

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 12, 1394 گفت:

      سلام 10 هزار تومان