ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:30

سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره دو مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره دو مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

به گزارش سلام پاوه : سقوط یک دستگاه خودروی سورای پراید نقره ای رنگ در محور پاوه به نوسود (ملاندر)  به دره دو مصدوم بجای گذاشت . مسعود حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار سلام پاوه گفت : ظهر امروز 7 مهر ماه 1394در محور پاوه به نوسود […]

به گزارش سلام پاوه : سقوط یک دستگاه خودروی سورای پراید نقره ای رنگ در محور پاوه به نوسود (ملاندر)  به دره دو مصدوم بجای گذاشت .

مسعود حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار سلام پاوه گفت : ظهر امروز 7 مهر ماه 1394در محور پاوه به نوسود در حوالیحادثه پاسگاه انتظامی ملاندر یک دستگاه خودروی پراید به دره سقوط کرد.

وی ادامه داد و افزود : در این حادثه که شاهدآن بودیم یک دستگاه خودروی سورای پراید با دو سرنشین به دره سقوط کرد کهاین حادثه دو مصدوم برجای گذاشت.

حسینی گفت : حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر پاوه در محل حادثه از تشدید جراحات مصدومین کاست و اقدامات اولیه و ضروری امدادی انجام شد و سپس مجروحین با همکاری اهالی حاضر در صحنه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان قدس پاوه منتقل شدند.

وی اسم راننده را علی عارفی اعلام کرد و گفت یکی از مصدومان راهی بیمارستان های مرکز استان شد.

پایگاه خبری تحلیل سلام پاوه : لازم میدانیم از حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر پاوه در این حادثه تقدیر و تشکر کنیم و برای این عزیزان شفای عاجل را از خداوند منان خواهانیم.

حادثه

حادثه

حادثه 1

حادثه 5

حادثه 7

حادثه