پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:29

افتتاح کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی در شهر نودشه + عکس

افتتاح کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی در شهر نودشه + عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار پاوه کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی رسن (ر ه سه ن) نودشه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تعاونی 4594 کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی (ره سه ن ) نودشه با مدیریت منوچهر رنجبر روز گذشته طی آئینی با حضور فرماندا رپاوه ، […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار پاوه کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی رسن (ر ه سه ن) نودشه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تعاونی 4594 کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی (ره سه ن ) نودشه با مدیریت منوچهر رنجبر روز گذشته طی آئینی با حضور فرماندانودشه صنایع دستی رپاوه ، بخشدار بخش نوسود و رییس صندوق کارآفرینی امید پاوه و تنی چند از مسئولین افتتاح شد.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه قبل از افتتاح این پروژ در جمع اعضای این شرکت تعاونی حضور پیدا کرد و رودرو به صحبتها و درخواستهای آنان توجه و جوابگوی خواستهای انان شد.

وی با تاکید بر اینکه منتظر بازخورد این شرکت تعاونی و کارگاه هستیم گفت تمامی کمکها و درخواستهای شما عزیزان اجابت شده است و ما منتظر ثمره کار آن هستیم .

فرماندار پاوه با بیان اینکه تسهیلاتی بالغ بر 100 میلیون تومان به این طرح اختصاص داده شده گفت : مدیران تعاونی باید نسبت به بیمه اعضاء مجموعه اقدامات لازم را انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه نودشه می تواند یک قطب از لحاظ صنایع دستی در کشور شود گفت انتظار داریم در نمایشگاه های بزرگ کشوری آثاری از این کارگاه و شرکت تعاونی ارائه شود .

در افتتاح این طرح شرکت تعاونی و کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی نزدیک به 280 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد پروسه کار می شوند همچنین از نکات بسیار جالب توجه این کارگاه اختراع دستگاه های تولید گیوه بافی بود که با ایده یکی از مهندسان بومی شهر نودشه این دستگاه ها که سرعت تولید گیوه را تا 15 برابر افزایش می دهد ساخته شده است.

از نکات جالب توجه افتتاح این پروژه تعامل خوب و صمیمی فرماندار پاوه با جوانان شهر نودشه بود که مورد توجه قرار گرفت .

در ادامه فرماندار و بخشدار نوسود برای افتتاح پروژه ای دیگر در شهر نودشه و همچنین جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر نودشه دیدارکردند.

نودشه صنایع دستی

نودشه صنایع دستی 8

نودشه صنایع دستی

نودشه صنایع دستی 7

نودشه صنایع دستی 2

نودشه صنایع دستی 3

نودشه 1صنایع

نودشه صنایع دستی

4 پاسخ برای “افتتاح کارگاه گیوه بافی و صنایع دستی در شهر نودشه + عکس

  • برهان لهونی در تاریخ اردیبهشت 25, 1395 گفت:

    سلام واحترام
    خدمت جناب رنجبر وهمکاران محترم واعضای این تعاونی باجایگاه تبریک عرض می کنم
    ان شاالله موفق باشند
    درصورت تداوم نو آوری ومدیریت کیفیت… امید به توسعه وفراگیری این شرکت بحمدالله زیاد است
    لطفا بجای گیوه برنام کلاش تاکید بفرمائید
    کلاش گیوه نیست
    همان کلاش هورامان صحیح است

  • نودشه در تاریخ مهر 9, 1394 گفت:

    آقای فرماندار با سلام مبلغ صد میلیون تومان تسهیلات به تعاونی فوق پرداخت شد نظارت کافی وجود داشت باشد کارگاه از تمام امکانات کاری دار باشد سود وزیان کلاش بافان در پایان سال مشخص شود وبانک پرداخت کننده نظارت کافی که وام درهمان رشته هزینه شود وخدای نکرده دچار پرونده دادگاهی نشود مانند……..تعاونیها آقای رنجبر موفق باشید برای شهرمان نودشه

  • هورامان رستمی در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    سڵام
    به ش به حاڵوو وێم ده س وه ش بیه ی که روو جه کاک مه نوچه ری ئازیزی په ی ڕێک وسته ی ئی هه رمانه پڕ به نرخێ که هه م متاوۆ جه بواروو ئیکۆنۆمیه ره و هه م جه بوارۆ په ره پنه دای به که لتووره پڕ بایه خه کۆ هۆرامانیه ره وه ر چه مه بۆ و یاگێ شانازیه نه.ئۆمێذم ئانه ن بتاوۆ به ڕێک و پێکی به رۆش ڕاوه.چنی سپاسی تایبه تیچم په ی وه ر په رسوو پلیانه که ی.

  • پاوه در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    آقاي فرماندار شهر پاوه مشكل كم ابي داره