س 28 فروردین 1403 ساعت 12:23

صرفا جهت اطلاع :شکستگی لوله آب و عدم توجه اداره آبفای شهری

صرفا جهت اطلاع :شکستگی لوله آب و عدم توجه اداره آبفای شهری

به گزارش سلام پاوه : شکستگی لوله آب در بریدگی بلوار جانبازان و بی توجهی اداره آب و فاضلاب شهری پاوه گلایه و اعتراض شهروندان را در پی داشته است . به گزارش سلام پاوه:نزدیک به دو ماه است که در مسیر بریدگی بلوار جانبازان رو به روی بانک ملی شعبه بلوار لوله آب شرب […]

به گزارش سلام پاوه : شکستگی لوله آب در بریدگی بلوار جانبازان و بی توجهی اداره آب و فاضلاب شهری پاوه گلایه و اعتراض شهروندان را در پی داشته است .

به گزارش سلام پاوه:نزدیک به دو ماه است که در مسیر بریدگی بلوار جانبازان رو به روی بانک ملی شعبه بلوار لوله آب شرب دچار شکستگی شده و آب در چند لوله آبنقطه در سطح خیابان جاری است اما متاسفانه اقدامی از سوی اداره آب و فاضلاب شهری پاوه صورت نگرفته است .

یکی از شهروندان آن محله طی تماسی که با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه داشت خواهان پیگیری این موضوع از طریق این خبرگزاری شد.

وی اظهار داشت که بنده خودم دو سه بار با اداره محترم آب و فاضلاب شهری تماس گرفته ام که متاسفانه تا به حال هیچ اقدام عملی از سوی این اداره صورت نگرفته است .

این شهروندمعترض از این پایگاه خبری در خواست نمود که موضوع را پیگیر نمایند تا شاید تلنگری باشد بر این اداره و اقدامی عملی صورت بگیرد .

متاسفانه در حالی شاهد چنین موضوعاتی هستیم که بدلیل کمبود آب شهروندان پاوه ای نزدیک به 12 ساعت در شبانه روز با کمبود آب و جیره بندی و قطعی آب روبرو می باشند.امیدورایم مدیر انتقاد پذیری این اداره سریعا و عملا موضوع را رفع و رجوع نماید.

لوله آب

4 پاسخ برای “صرفا جهت اطلاع :شکستگی لوله آب و عدم توجه اداره آبفای شهری

  • ققنوس در تاریخ مهر 6, 1394 گفت:

    کو گوش شنوا؟؟؟
    اگر بود به ماهم بگید !!!!

  • پاوه در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    سلام خسته نباشي خدمت مدير سايت سلام پاوه خواهشا مشكلات كم ابي پاوه رو بيشتر پيگيري كنين تا به گوش مسئولين برسه بلكه از خواب بيدار بشن

  • شهروند در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    سلام از توجه مدیریت محترم سایت کمال تشکر را داریم به عنوان یکی از شهروندان این شهر از آقای مهندس مرادی درخواست رسیدگی داریم

  • عابر در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    سلام با تشکر از مدیریت محترم سایت که مشکلات شهر رو منعکس میکند بنده هم که در بلوار جانبازان ساکن هستیم مدت زیادی از نشت این شاه لوله مخصوصا بین ساعت هفت شب الی شش صبح میگذره که تاکنون هیچ اقدامی جهت مهار نشت اب انجام نشده امیدواریم مدیریت محترم ابفای پاوه اقدام عاجل به عمل بیاورد