ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:05

بازدید رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه از بازار شهر نودشه

بازدید رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه از بازار شهر نودشه

به گزارش سلام پاوه : مهندس بهروزشفیعی به همراه هیئت همراه صبح دیروز از وضعیت بازار شهر نودشه بازدید کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این بازدید مهندس شفیعی که در ابتدا از پاساژ فلاحی شهر نودشه بازدید کرد و ضمن توصیف وضعیت مناسب پاساژ قیمت ها را در این پاساژ مناسب دانست […]

به گزارش سلام پاوه : مهندس بهروزشفیعی به همراه هیئت همراه صبح دیروز از وضعیت بازار شهر نودشه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این بازدید مهندس شفیعی که در ابتدا از پاساژ فلاحی شهر نودشه بازدید کرد و ضمن توصیف وضعیت مناسب پاساژ قیمت ها را نودشه بازار5در این پاساژ مناسب دانست .

وی سپس با مدیر پاساژ به بحث وتبادل نظر پرداخت سپس از تعدادی از مغازه ها و فروشگاه های شهر نودشه بازدید نمود.

در این دید و بازدید نکته قابل تامل رکود بازار و بی رونقی آن بود که تنی چند از مغازه داران از وضعیت گله مند بودند در ادامه رئیس اتاق اصناف پاوه باشهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودشه پیرو وضعیت بازار شهر دیدار و گفتگو کرد.

اهم این گفتگو پیرو وضعیت آرد و نان و بازار میوه و تره بار و… بود که اعضای شورای اسلامی شهر نودشه از وضعیت ارائه نان در سطح شهر و همچنین نبودن میوه در روزهای تعطیل گله مند بودند.

نودشه بازار5

نودشه بازار3

نودشه بازار4

نودشه بازار1

نودشه بازار

نودشه بازار5

2 پاسخ برای “بازدید رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه از بازار شهر نودشه

  • بهرامیان در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    نمایش و ژست گرفتن اتاق اصناف در نودشه !
    بی خیر و برکت عکسای خوبی گرفتین

  • رسول در تاریخ مهر 5, 1394 گفت:

    مشکل نان جددی است..به نظر می آید که می بایست در میدان دره ی مسورا یک نانوا وجود داشته باشد تا محله ی قلاو باخچه و دره ی مسورا از آن جا نان تهیه کنند..بقیه ی نانوا ها بسیار دور هستند