ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:58

پایان دور رفت لیگ فوتسال پاوه /صدرنشینی تیمهای دشه و سریاس در دو گروه

پایان دور رفت لیگ فوتسال پاوه /صدرنشینی تیمهای دشه و سریاس در دو گروه

به گزارش سلام پاوه : هفته سوم و پایانی از دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک شهرستان پاوه جام شهدای اورامانات رز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس با برگزاری چهارمسابقه به پایان رسید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در گروه الف این مسابقات تیم های فوتسال روستای دشه و شمشیر مقابل […]

به گزارش سلام پاوه : هفته سوم و پایانی از دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک شهرستان پاوه جام شهدای اورامانات رز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس با برگزاری چهارمسابقه به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در گروه الف این مسابقات تیم های فوتسال روستای دشه و شمشیر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند ، تیم دشه موفق شد فوتسال تیم شهر نودشه را با نتیجه 7 بر6 شکست دهد و با سه پیروزی و کسب 9 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.
در دیگر بازی این گروه تیم روستای شمشیر موفق شد با نتیجه 6 بر 3 بر تیم شهر بانه وره غلبه نماید و با 6 امتیاز در مکان دوم این گروه قرار بگیرد . تیم بانه وره با 3 امتیاز و تیم نودشه نیز بدون امتیاز در مکان های سوم و چهارم جدول این گروه قرار گرفتند .
در گروه ب این مسابقات تیم سریاس با 5 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت .
تیم روستای سریاس در آخرین بازی دور رفت خود موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم شهر نوسود را مغلوب کند .در بازی دوم این گروه دو تیم نوریاب و داریان به مصاف همدیگر رفتند که تیم فوتسال داریان موفق شد با نتیجه پرگل 10 بر 4 پیروز مسابقه شود و با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نوسود در مکان دوم جدول این گروه قرار بگیرد ، تیم نوسود با چهار امتیاز در مکان سوم و تیم نوریاب نیز با دو امتیاز در رده چهارم جدول این گروه قرار گرفت .
لازم به ذکر است دور برگشت این مسابقات جمعه هفته آینده مورخه 10 مهرماه 1394 با دیدارهای زیر برگزار می گردند و تیم ها می توانند نسبت به نقل و انتقالات نیم فصل و اضافه نمودن بازیکن تا پنج شنبه هفته جاری مورخه 8 مهرماه 1394 مطابق آیین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند .
دور برگشت مسابقات
بانه وره****   دشه
نودشه****    شمشیر
نوسود  ****  نوریاب
سریاس**** داریان
پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از برگزاری منظم و خوب این مسابقات از هیئت فوتبال شهرستان و اداره ورزش و جوانان پاوه قدر دانی کنیم.
فوتسال

فوتسال