پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:41

هیچ زائر کرمانشاهی در حادثه عربستان کشته نشده است/ مرگ برادر استاندار کرمانشاه

هیچ زائر کرمانشاهی در حادثه عربستان کشته نشده است/ مرگ برادر استاندار کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه؛مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده،هیچ‌کدام از زائران کرمانشاهی در حادثه عربستان کشته نشده‌اند. به گزارش سلام پاوه؛ رضا نجفیان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: براساس اعلام مسئولان مربوطه از عربستان، هیچ‌کدام از زوار ایرانی فوت شده، کرمانشاهی نیستند. […]

13940702000227_PhotoLبه گزارش سلام پاوه؛مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده،هیچ‌کدام از زائران کرمانشاهی در حادثه عربستان کشته نشده‌اند.

به گزارش سلام پاوه؛ رضا نجفیان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: براساس اعلام مسئولان مربوطه از عربستان، هیچ‌کدام از زوار ایرانی فوت شده، کرمانشاهی نیستند.

نجفیان با بیان اینکه تا این لحظه پیگیری‌های ما نشان داده هیچ زائر کرمانشاهی در حادثه عربستان کشته نشده، افزود: فقط یک نفر از زائران کرمانشاهی بیهوش شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این زائر هم‌اکنون به هوش آمده، خاطرنشان کرد: این فرد هم‌اکنون از بیمارستان مرخص شده و حال جسمی وی مساعد است.

این مسئول از مرگ برادر اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در حادثه عربستان خبر داد و گفت: وی از کاروان لرستان عازم سفر حج شده است.

وی در پایان با ابراز تأسف از رخ دادن این حادثه بیان داشت: چنین حوادثی قطعاً برای ما بسیار تلخ و ناگوار است.

یک پاسخ برای “هیچ زائر کرمانشاهی در حادثه عربستان کشته نشده است/ مرگ برادر استاندار کرمانشاه

  • بدری در تاریخ مهر 4, 1394 گفت:

    باور کنید فلمم در دتستم ملرزد ما همه بنده خدا هستی ان کسی که هزاران فرسنگ راتی مکند این پول کلان را خرج مکند د ر صورتی که همسایه راست چپ ان محتاج است فرزندانی هستند مدال افتخا ر می اورد ارزوهای دارند براورده کنند توانای مالی ندارند خطابم به عزیزانی است بسلامتم وارد دانشگاهندوبزگوانانی که برای تحصیلات عالی وارد دانشگاه شده اند امید شان خدا باشد دعای پدرو مادرشان پشت سر شان مباشد همیشه خداوند را فراموش نکنند زمانی درمسایلی نارحت می شوند یک لحظه چشم خودرا بسته به ارمش میرسند جاده جوانی لغزنده است مواظب باشید لیز نخورید در ضمن در ضمن کسانی ا.ز ادبیت من اشکال میگیرند ادبیات من مال د فاع مقدس است کهیک ده عمر خودرا تقدیمش کرده ودوستانی فراموش نشدندنیم شهید شده روحشان پاک روانشان شاد فکر مشکوک است امیدوارم خداوند این جوانان ما را هدایت کند که پدر ومادرشان برای انها زحمت کشید که تفسیر نشدنی است انشاالا